HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Surround Försteg/Processor - Theta Casanova
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kero
Member

431 Posts

Posted - 2004/07/07 :  13:59:05  Show Profile Send Kero a Private Message
Theta Casanova, Surroundförsteg,Processor ( DD, DTS, Pro-Logic m.m ), D/A omvandlare !

Säljer mitt Theta Casanova försteg. Det är ca 3 år gammalt, svart och i mycket fint skick.
Har all utrustning utom Circel Surround samt RS-232 port.
Detta försteg har testats av Hemmabio tidningen två gånger och bägge gångerna fått topp kritik och ansetts bäst av dom testade förstegen. Nypris i grundutförande är 65000:-.
Min Casanova har utöver detta video kortet som bl.a ger möjlighet till OnScreen Meny som underlättar installationen väldigt mycket.
Videokortet kostar i USA $1000. Så nypris i sverige är förmodligen 75-80000:-.
Detta ex är en 110 Volts enhet. Har kört den själv med en enkel spänningsomvandlare utan några som helst problem. Fungerar klockrent.
Ett försteg drar inte mycket ström så det behövs inga dyra omvandlare.

Du hittar ingen Casanova i Europa så här billigt och inget bättre bio försteg för dom här pengarna.

Jag säljer min nu så snabbt som möjligt då jag kommit över andra intressanta produkter som passar min behov bättre. Kommer dock inte skänka bort den, då behåller jag den.

Jag har alla tillbehör samt original kartong så det är inga problem att skicka den.

Jag e-mailar gärna alla tänkbara bilder enligt önskemål på casanovan. Exemplaret på bilden här är just mitt eget ex i min egen rack.

Slå till nu Pris, 16000:- inklusive frakt !
PM:a, ring eller maila.
mattias.kero@telia.com
070-3220592




Edited by - Kero on 2004/07/09 18:05:44
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000