HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Audiovector stativare till ett SÅLDA!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Neo
Member

53 Posts

Posted - 2004/07/02 :  21:45:36  Show Profile Send Neo a Private Message
Audiovector stativare till ett vettigt pris!
Nu är det dags att sälja mina Audiovector C1 som är köpta på Ågrens hifi aug-03. Högtalarna är i bra skick och kartong finns! För er som inte lyssnat på dem så kan jag säga att dom har ett VÄLDIGT imponerande ljud. Dom passar utmärkt som ett par frontar till hemmabio eller två-kanal och vill du vara värst ha dom som surrar o du får ett grymt ljud i bak-kanalerna! Dom finns för avhämtning i Halmstad eller Göteborg dock kan dom bara provlyssnas i Halmstad. Har ni några frågor så ring mig gärna, kvälls tid.

Tel: 0735-621626
Ny pris: 5000:-
Pris: 2800:-

Skicka ett mail till --> neo_neo@spray.se
först till kvarn...

För fler bilder --> http://www.prisjakt.nu/galleri.php?user=neo_neo


neo

Edited by - Neo on 2004/07/07 22:34:12

Audiovector
Member

1991 Posts

Posted - 2004/07/05 :  23:20:04  Show Profile  Visit Audiovector's Homepage Send Audiovector a Private Message
Kan bara hålla med. C1:orna levererar ett fantastiskt ljud för pengarna. Har sådana själv och blir lika imponerad varje gång jag lyssnar.

Anläggning 1) ELAC FS-249, Cambridge Audio 851W, Cambridge Audio 840E, Cambridge Audio 851D, Chord Signature reference, Monitor Audio Silver W12, Marantz SR-7011 samt Real Cable Chenonceau RCA, Onkyo DX-C390 samt Bluesound Node.

Anläggning 2) Focal Chorus 836W, Cambridge Audio 851C, Roksan Caspian M2 Power Amp
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000