HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Kvalitetsproblem med densen?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jonteman
Member

485 Posts

Posted - 2004/06/29 :  13:11:32  Show Profile Send jonteman a Private Message
Hej!
Jag har kikat runt lite på Densenprylar och fått uppfattningen via nätet att det är mycket bra saker. Men igår när jag besökte en lokal HiFi-butik sa de att "jag tror inte att Densen finns kvar i Sverige, de har haft problem med att få sina grejor att hålla". Stämmer detta?
Jonas

If a problem occurs: Ignore it. It might go away...

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2004/06/29 :  13:17:20  Show Profile Send marbrink a Private Message
Nä det stämmer inte. Både http://www.dennis-hifi.se/ och http://www.esoterisk-hifi.se/ med flera säljer Densen. Men jag vet inte om de har haft problem med att få grejerna att hålla....
Go to Top of Page

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2004/06/29 :  13:55:27  Show Profile Send jeppe72 a Private Message
Jag kan tänka mig att det hänger samman med en del problem förknippade med deras första cd-spelare B-400. Den hade problem med läsning av vissa skivor och slutade fungera titt som tätt. Nu är problemen dock avhjälpta och B-400PLUS fungerar felfritt och läser alla cd-skivor, köpta som brända. Den är dessutom en mycket välljudande spelare. Vidare har och hade Densen livstids garanti vilket endast gjorde problemen till en irritation då man var tvungen att lämna in spelaren på reparation.

Ofta blir det ett väldigt hallå från vissa som råkat få produkter som brister i kvalitet. Som redan nämnts säljs Densen fortfarande i Sverige.

Retro låter fint.
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2004/06/29 :  20:14:51  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Mina Densengrejor fungerar helt klanderfritt. Å mera blir det förmodligen.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000