"I want to introduce our new database-webshop-site http://www.tronicaudio.com We worked hard to put in many speaker-data (ThieleSmall) in our database (we have also TSP from german K&T and HH journals for comparison this are marked with a TEST-picture instead of the normal picture) The user can sort the lists by pushing the CROSS by the parameter he is looking for. This is a nice feature if someone what to compare inductors of f.e 1,5mH....."
Lurade min far ordentligt. Imponerade på Adrian på Accuton (T&P).
(som kuriosa, kan nämnas min ärlighet då jag självklart berättade om "finessen")
Vänligen // Pär Engelholm // epkpeng@hififorum.nu I have this theory, that if we're told we're bad Then that's the only idea we'll ever have But maybe if we are surrounded in beauty Someday we will become what we see... - Jewel
P.P har testat en annan översättare (finns nog inte kvar längre) för att översätta till sin spanska mailväninna och gud vad hon garvade! Det var inte många ord som var rätt böjda och med rätt prefix vilket kan vara intressant i spanskan beroende på om man pratar med en man eller en kvinna...