HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Audiofilt filmtips: Infernal affairs
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gudmundsson
Member

166 Posts

Posted - 2004/06/26 :  18:13:02  Show Profile Send gudmundsson a Private Message
Var och såg Infernal affairs på bio i torsdags, till min förvåning så utspelar sig en scen inne i en hifiaffär, även flera scener har hifianknytningar.

När jag nämde för mitt biosällskap att jag kände till några av märkena som visades, fick jag svaret: "du är knäpp!"

Så vill ni se en schysst HK-rulle och lite hifi så rekommenderar jag Infernal affairs, den går i alla fall på bio (SF) i Malmö.

MasterChief
Member

259 Posts

Posted - 2004/06/27 :  09:41:11  Show Profile Send MasterChief a Private Message
Känner igen fenomenet. Jag sitter alltid och ugglar efter vad som står i racket i olika filmer. Ibland dyker det upp riktiga godbitar, som t.ex i "Vad kvinnor vill ha".
Jag förstår dig gudmundsson och jag tycker inte du är knäpp.
Go to Top of Page

Nagra
Member

764 Posts

Posted - 2004/06/27 :  23:03:48  Show Profile Send Nagra a Private Message
hehe, den filmen har man sett ett par gånger
hemsidan till maskinerna hittar man här:
http://www.houston-hifi.com/eng/index.html
Har förresten varit inne i den butiken.

Låten som spelas ska jag försöka få tag på, har bara den som en bränd skiva, artisten heter Cai Qin
Trodde inte att någon härifrån skulle ha sett den, för övrigt en ganska bra film.

ACCUrate PHASE
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.69 sekunder. Snitz Forums 2000