HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Jonathan Richman, riktigt bra konsert på P3!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2004/06/26 :  13:32:43  Show Profile Send wallraff a Private Message
Hörde en väldigt bra konsert med Jonathan Richman, gitarr, och Tommy Larkins, trummor, igår på P3. Vet att jag hört mannens röst förrut och gillat den, nu vet jag vem mannen är och tänkte jaga tag på lite bra skivor. Någon som är bevandrar i deras skivor och kan ge några tips?

För er som gillar musiken måste jag tipsa om konserten på P3 igår, finns att lyssna på via http://www.sr.se/p3/diverse/appdata/p3live/sounds/p3live5a.ram.

Saxar följande från Sveriges Radios hemsida:
Midsommarfest med Jonathan Richman i P3 Live
Mannen som åker på turné med trummisen Tommy Larkins. De har inga managers eller mobiltelefoner och tar in på hotell som ser billiga o trevliga ut. Inga monitorer eller förstärkare på scen. En akustisk gitarr, Jonathan Richman i röd skjorta och en överlycklig Tommy Larkins vid trummorna. Alla dansade och log stort under och efter konserten. Vad ni än gör, missa inte denna fantastiska konsert. Glad Midsommar önskar vi på P3 Live i Göteborg. SKÅL!

Väldigt kul hififörsnack av P3's producent

Håll till godo!

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous

wallraff
Member

1077 Posts

Posted - 2004/06/26 :  13:41:28  Show Profile Send wallraff a Private Message
Efter 47 min är det ett hejdlöst trumsolo

"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"

Almost Famous
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000