HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Personlig HiFi
 Trådlösa Hörlurar med hög kvallitet??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MAGR
Starting Member

35 Posts

Posted - 2004/06/21 :  11:42:31  Show Profile Send MAGR a Private Message
Jag behöver akut lite tips till mina kompisar som vill köpa en bra 30årspresent till mig (Fyller nu den 24:e...)

Ha en skön midsommar och tack på förhand!!

//Mange

Edited by - Bernt Jansson on 2004/11/29 02:55:53

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2004/06/21 :  12:20:09  Show Profile Send marbrink a Private Message
I vilken prisklass ska dom vara i?
Go to Top of Page

MAGR
Starting Member

35 Posts

Posted - 2004/06/21 :  13:08:00  Show Profile Send MAGR a Private Message
Beror på hur snälla mina vänner är...
Men säg 1500-2500,-

//Mange

Magnus Granberg
Go to Top of Page

MasterChief
Member

259 Posts

Posted - 2004/06/21 :  13:12:48  Show Profile Send MasterChief a Private Message
Eftersom du skrev kompisAR och att du fyller 30 så slår jag till och rekommenderar Sennheiser RS-85. Fick bäst i test vill jag minnas i HiFi&Musik och lät väldigt bra under den korta stund jag lyssnade! Kostar ca 2000-2600 kr.
Go to Top of Page

forken
semester på egen begäran

818 Posts

Posted - 2004/06/21 :  14:04:39  Show Profile Send forken a Private Message
Finns att köpa på http://www.katronics.de/produkt.asp?lang=2&kat=30&artnr=30012 för 1458.- inkl frakt till Sverige.
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2004/06/21 :  14:43:00  Show Profile Send marbrink a Private Message
Sennheisers trådlösa ska vara ganska bra...men det verkar som AKG är störst på trådlösa för tillfället...de har mycket att välja på i nästan alla olika prisklasser...kolla på www.akg.com
Go to Top of Page

MAGR
Starting Member

35 Posts

Posted - 2004/06/21 :  15:02:19  Show Profile Send MAGR a Private Message
Låter som ett bra alternativ, tack för tipsen! Någon annan som vill yttra sig i fallet?

/Mange

Magnus Granberg
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2004/06/21 :  15:09:22  Show Profile Send gcs a Private Message
Jag skulle aldrig köpa ett par radiolurar eftersom dom brusar alldeles för mycket. Det finns några lurar med s.k. brusreducering som också fungerar dåligt. Mitt råd...tänk dig noga för innan du köper RF-lurar.
Go to Top of Page

MAGR
Starting Member

35 Posts

Posted - 2004/06/21 :  16:07:22  Show Profile Send MAGR a Private Message
gcs
De kommer inte fungera som ett alternativ till ett par konventionella lurar utan är bara en kul grej att kunna ha när man dammsuger och dyl. men sen är man ju skadad av HIFI-sjukan och kan inte tänka sig ett par Philips för 500,- då de låter värdelöst.

Tack för tips!

Magnus Granberg
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2004/06/21 :  16:15:50  Show Profile Send gcs a Private Message
Jo det var precis så jag också tänkte, när man dammsuger eller sitter på gården. Men det gör jag aldrig numera kanske också beroende på att sändaren eller mottagaren verkar driva. Jag har ett par Sennheiser någonting som var dom bästa på den tiden. Usch irriterande. Jag kan tänka mig att det blir annorlunda när dom digitala kommer. Men det ser mörkt ut eftersom det fortfarande bara finns icke digitala RF-överförda mikrofoner i studiovärlden.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000