HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Meridian 568.2 *Bokad*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

perra1
Starting Member

13 Posts

Posted - 2004/05/25 :  22:54:01  Show Profile  Visit perra1's Homepage Send perra1 a Private Message
Nu är det dags för uppgradering hos mig - och kanske hos dig?

Jag säljer nu min Meridian 568.2 (processor), endast runt 14 månader och i nyskick med en helt oanvänd fjärr, alla kartonger, manualer, packmaterial etc.





Nu har du chans att äga en av världens bästa processorer (Underst på övre bilden och överst på undre bilden) till ett fantastiskt pris!

Nypris 74 500:-
Mitt pris 35 000:-

I priset ingår fri uppsättning av processor, samt kalibrering av ljud och bild - du står för transport för mig och processor fram och tillbaka om du vill utnyttja den optionen (har ingen bil!)

Behöver jag tillägga att detta är ett kanonpris som är rätt rejält prutat? Maila mig om du är seriös spekulant, eller intresserad att veta mer - först till kvarn gäller!!!

Lite länkar med recensioner och information:

http://www.meridian-audio.com/p_568.htm

http://www.audiorevolution.com/equip/meridian568/

http://www.guidetohometheater.com/dvdplayers/149/

All information om denna processor kan ni självklart få av mig direkt, men här är lite allmän fakta:

Digital Inputs: 4 x cable, 75ohm, IEC958 and data compatible, up to 24 bits. 1 x optical, Toslink (EIAJ), IEC958 and data compatible, up to 24 bits.

Analogue Inputs: 2 x unbalanced, 20kohm input impedance. 1 x stereo 24bit Delta-Sigma ADC.

Processing: 2 x Motorola 56002 running at 66MHz. 2 x Motorola 56367 running at 150MHz. 1 x Motorola 56007 running at 82MHz. Internal precision maintained using 24 and 48-bit arithmetic.

Optional Input: 1 x MHR Smart Link connection.

Analogue Outs: 4 x stereo 24-bit Delta-Sigma DAC. 8 x unbalanced outputs for center, sub, rears, mains and sides or subs. 3 x balanced outputs for left, right and center. Outputs variable between 0 and 3.5Vrms, output impedance 47R. Distortion <0.01%. Noise and hum <-95dB CCIR.

Digital Outs: 4 x stereo SPDIF or MHR on cable, 75R, up to 24-bit precision.

Video Circuit: 1 x Composite video loop with On-Screen

Display: phono75#61527;, 1.5V p-p, PAL/NTSC. 1 x S-Video loop with On-Screen Display: Y/C on mini-din, 1.5V p-p, PAL/NTSC.

Tape Outs: 1 x digital bypass.

Control: 2 x Meridian Comms. 9-pin D connector for RS232 PC setup and control.

Front panel: Controls for: Source, Copy, Preset, Display, Volume and Off. Other features accessed using a Meridian System Remote (supplied). 12-character dot-matrix display. Lights for AC-3, DTS, MPEG and THX.

Formats: Dolby Digital, DTS, MPEG Surround, THX, THX Surround EX and Meridian EZ.

DSP Modes: Direct, Music, Trifield, Ambisonics, Super Stereo, Music Logic, ProLogic, THX, Mono, Discrete, TV Logic, Digital, Digital THX, DTS, DTS THX, DTS Music, MPEG, MPEG THX, MPEG Music, ProLogic II Music, ProLogic II Movie, ProLogic II THX, Cinema. Kommer snart med gratis ProLogic IIx uppgradering.

Dimensions: H 321mm (12.7”), W 88mm (3.5”), D 332mm (13.1”). Weight: 5kg (10lb).


mvh

/Pär

You are what you love, not what loves you!!

Edited by - perra1 on 2004/05/27 16:12:57

hjort
Member

754 Posts

Posted - 2004/05/26 :  15:38:50  Show Profile Send hjort a Private Message
Får man fråga vad du ska ha istället som låter bättre?
Go to Top of Page

perra1
Starting Member

13 Posts

Posted - 2004/05/27 :  16:11:45  Show Profile  Visit perra1's Homepage Send perra1 a Private Message
Det får man gärna göra - jag har nu beställt en Svart G68 ADV

Mvh

/Pär

You are what you love, not what loves you!!

Edited by - perra1 on 2004/05/27 16:13:31
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000