Author |
Topic |
|
niklass
Member
508 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 10:41:09
|
tjenare är det ngn som vet om denna bänk finns i sverige? Och vad den isf skulle tänkas att betinga för pris.
jag blev kär när jag såg den... rackans vilken skönhet alltså..
mer info finns här: http://www.audiocarpet.it/artdesigfm/tables1.htm
/n
despite all the rage, I'm still just a rat in a cage |
|
epkpeng
400.000-klubben
4228 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 10:44:27
|
Hejsan!
Ja den var vacker!
Men jag är omåttligt förtjust i min bänk:
Vänligen // Pär Engelholm // epkpeng@hififorum.nu
I have this theory, that if we're told we're bad Then that's the only idea we'll ever have But maybe if we are surrounded in beauty Someday we will become what we see... - Jewel
|
|
|
niklass
Member
508 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 10:46:19
|
ja den är ju iofs helt snygg den oxå... bara man inte skulle vilja flytta den? är den inte tung som s"#¤n ? :)
/n
despite all the rage, I'm still just a rat in a cage |
|
|
epkpeng
400.000-klubben
4228 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 10:52:43
|
130kg...allt är relativt! Jag spelar ju styrketräning nån gång i månaden, så den lyfter jag ju lätt undan!
;-)
I have this theory, that if we're told we're bad Then that's the only idea we'll ever have But maybe if we are surrounded in beauty Someday we will become what we see... - Jewel
|
|
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!
6152 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 11:30:26
|
Per, om en annan vill ha en likadan bänk, hur gör man då?
------------------------------------------------------------------- När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger |
|
|
epkpeng
400.000-klubben
4228 Posts |
Posted - 2002/09/23 : 11:49:45
|
LÖSNING: Man tar man fram ett oskrivet mail, skickar till engelholm@affv.nu (mig med andra ord) och skriver in i mailet vilka mått man vill ha, hur många hyllplan osv.
Rätt snart efter det brukar man få ett svar med pris och leveranstid.
|
|
|
|
Topic |
|