HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Perreaux SM-1P och 200P
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Rega RB 1000
Member

55 Posts

Posted - 2004/05/04 :  13:11:38  Show Profile Send Rega RB 1000 a Private Message
Hej allihop!

Såg att ljudkällaren fortfarande har denna uppsättning kvar till salu! De har även radion TU6-PP till salu.
Är det någon här som har någon av dessa produkter?
Vad tycker ni om den/dem i så fall?
Mvh
Vinylforever

Krell vad är det?

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/05/04 :  13:24:22  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Tjena, jag hade hemma en SM1P och provade över kvällen. Den lät mycket bra, och för pengarna de kostar(just nu, ex. i Norge ligger de en bra bit upp i prisklassen) kan de vara rena klippen. Nu har jag däremot storebror SM6P, skillnaderna dem emellan låter jag vara osagt då de inte varit hemma samtidigt för jämförelse men om jag minns rätt är de inte så stora.

Vad jag tycke rom deras ljud då, tja ingen expert på att förklara detta men de har ett väldigt lugn över ljudet, de är detaljerade och absolut inte vassa i jämförelse med de försteg jag provat (dock alla billigare) har de helt enkelt varit bäst.

*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***

Edited by - mangew on 2004/05/04 14:42:59
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000