HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Harmonic Tech Pro 12 Melody Line * * * SÅLDA * * *
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Soulman
Member

441 Posts

Posted - 2004/04/26 :  08:29:55  Show Profile Send Soulman a Private Message
Jag säljer mina högtalarkablar Harmonic Tech Pro 12 Melody Line pga av uppgradering till Harmonic Tech Pro 11. Melody Line spöade bla Kimber 8TC när Hifi & Musik testade dem. Den fick 5/5 i betyg för ljud och 4+/5 i betyg för prisvärdhet. Med mitt pris borde den väl få 6/5 för prisvärdhet ;)

Färgen är svart. Kabeln är terminerad med spadar i båda ändarna. Single wire är det. Mycket gott skick. Och slutligen så finns den i Göteborg.

Nypris: 4000 kr
Mitt pris: 1600 kr

Citat Hifi & Musik nr 9 2001:
"I likhet med Audioquest Granite/Gibraltar är Harmonic Tech en påtagligt alert och framåt kabel som verkligen kan konsten att ta fram nerven och spänsten i musiken."

"Den verkliga styrkan ligger dock i kabelns förmåga att ta fram rymd och tredimensionalitet i ljudet. "

"En verklig audiofilkabel med andra ord, men som inte glömmer bort att engagera."

"Harmonic Tech Pro 12 Melody Line är en alert men framför allt sammetslent analytisk kabel med mycket fin 3D-känsla".

Mvh
/Stefan

-- Creativity is thinking up new things, innovation is doing new things --

Edited by - Soulman on 2004/05/03 10:40:53
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000