Tror det går rätt långsamt för Cattylinkköparna. De som gjort egna köp, dvs ej gruppbeställning har fått grejerna inom en rimlig leveranstid med den stora gruppbeställningen var nog inte Catty riktigt rustade för...... Men de som väntar på något gott......
Hela Catty har ju stannat upp, inga svar på mail alls den senaste veckan - de håller väl "antagligen" på med den stora gruppbeställningen. Får man hoppas.
Jag fick första mailet på länge igår. Dom bara skickade ett kvitto på att dom fått mina pengar och att testkörningen av förstärkaren (Opera A120) är i full gång.
Jag tror att Mr Law varit sjuk faktiskt och bara varit inne sporadiskt. Dessutom har han inte bara administrerat gruppköpet (som jag har förstått gjort honom lite extra ivrig) utan också fem andra Svenska beställningar. Dessutom skrev han i ett mail för några dagar sedan att ett gäng norrmän (ca 10st om jag fattade rätt) också har beställt så han har nog haft fullt upp.
Det värsta är att jag tror att han gör det mesta själv liksom Norman på Coem. Jag har endast fått svar från en annan person en enda gång från Cattylink.
jo, allt blev väl en del försenat pga att folk ville lägga till grejer och att prutandet tog en del tid. När sedan beslut om frakt o dyl ska tas, pengaöverförningar sk göras osv så går det väl helt enkelt några dagar per gång tills alla har fått och svarat på infon. Svårt att veta hur mycket man sparar. Det kunde vara intressant att veta vad en singelbeställare får betala för en pryttel jämfört med oss groupisar.