HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Keziah Jones
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

minoman
Member

129 Posts

Posted - 2004/04/14 :  19:23:01  Show Profile Send minoman a Private Message
Vill tipsa om Keziah Jones och CD'n Black Orpheus. Lyssna speciellt på låten "Beautiful Emilie" i mitt tycke vansinnigt bra. Lite ojämn kanske....Enl. AMG är det inte hans bästa platta, hur BRA ska inte dom andra vara?

Ta inte mitt ord för givet utan surfa genast iväg till http://www.delabel.com/keziahjones/ och kolla/lyssna själv.

Enjoy...
mvh/micke

Avt race
Avt loqvere mellora silentio

Gabe
Member

535 Posts

Posted - 2004/04/16 :  09:50:02  Show Profile Send Gabe a Private Message
Nytt namn för mig, tack för tipset! En spännande hemsida avslöjar en cool kille från Nigeria som svänger på det där skenbart enkla men ändå så svåra sättet. (Min hustru påstår att han är snygg också men det får jag väl stå ut med utan att drabbas av svartsjuka..). Duktig gitarrist är han också. Absolut värd att lyssna mer på! Som ny sommarmusik kanske? istället för den där best-of-bob-marley som är så sliten vid det här laget...
hälsn.
Gabe
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000