HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Cairn
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kevlu
Starting Member

28 Posts

Posted - 2004/04/13 :  01:00:07  Show Profile Send kevlu a Private Message
Vad tycker ni om Cairn som märke? Desigen? Några frågor som ni undrar över gällande Cairn Fog eller Cairn 4808A?

MVH // Kevlu

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/04/13 :  01:03:57  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Cairn är snygga, och enligt trovärdiga personer låter CD´n iaf bra..Varför undrar du? för att du säljer dessa produkter??


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***

Edited by - mangew on 2004/04/13 01:05:36
Go to Top of Page

kevlu
Starting Member

28 Posts

Posted - 2004/04/13 :  01:24:48  Show Profile Send kevlu a Private Message
Undrar bara vad alla tycker om dessa produkter... Har haft dem i ett år och är mycket nöjd. Är kanske osäker på om jag ska göra mig av med dem eller inte. Men behöver en kraftfullare förstärkare och större högtalare när jag flyttar. Mitt vardagsrum blir alltför stort för stativare. Det finns ju bra golvare som inte kräver så kraftfull förstärkare. Men för att köpa dessa så krävs det pengar. För att få pengar så måste man sälja... Åhh! Vilket dilemma!

Förstärkaren är också mycket bra. Har klass A varianten och tillsammans med Triangles Comete 202 så är det ett perfekt par...

MVH // Kevlu
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2004/04/13 :  01:29:34  Show Profile Send marbrink a Private Message
Jag har en kraftfull förstärkare!
Go to Top of Page

kevlu
Starting Member

28 Posts

Posted - 2004/04/14 :  02:17:21  Show Profile Send kevlu a Private Message
Mmm... Jo jag vet. Du har en mycket bra förstärkare men har med mycket noga övervägande bestämt mig för att tacka nej till erbjudandet.

MVH // Kevlu
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000