Nu har första(?) recensionen av silversmiths palladium kablar kommit ut. www.stereotimes.com höjjer den sannerligen till skyarna. Sällan har en recension fått mig så här sugen på att testa
Efter att ha testat och levt med silversmith silver kablar under några månader då bland annat Valhalla passerat samma system så måste jag säga att om palladium kablarna skall vara bättre så är det makalöst bra kablar.
Enormt stort vill testa begär
Tror att silversmith har fått ny distribution i sverige via teoism audio? Inköp någon
Svenska priser vet jag inte men amerikanska Palladiumvarianterna: Högtalarkabeln 6ft $9800 Signalkabel Xlr 3ft $4900 Signalkabel Rca 3ft $4000
För sivlervarianterna är det som följer: Högtalarkabel 6ft $2500 Signalkabel 3ft xlr $1450 Signalkabel 3ft xlr1400
Hej alla ! Det stämmer att vi numera är distributörer för Silversmith i Norden. Inom en snar framtid ska vi ha silverkablarna hemma för test. Rörande priserna så ska de vara samma som i USA dock med tillägg för moms och tull. Om vi grundar oss på dollakurs på ca 7.50 så är det bara att ni själva räknar om priserna till svenska kronor.