HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Recension av palladium cables
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

s.m.f
Member

1003 Posts

Posted - 2004/03/19 :  18:02:01  Show Profile Send s.m.f a Private Message
Nu har första(?) recensionen av silversmiths palladium kablar kommit ut. www.stereotimes.com höjjer den sannerligen till skyarna. Sällan har en recension fått mig så här sugen på att testa

Efter att ha testat och levt med silversmith silver kablar under några månader då bland annat Valhalla passerat samma system så måste jag säga att om palladium kablarna skall vara bättre så är det makalöst bra kablar.

Enormt stort vill testa begär

Tror att silversmith har fått ny distribution i sverige via teoism audio?
Inköp någon

Svenska priser vet jag inte men amerikanska
Palladiumvarianterna:
Högtalarkabeln 6ft $9800
Signalkabel Xlr 3ft $4900
Signalkabel Rca 3ft $4000

För sivlervarianterna är det som följer:
Högtalarkabel 6ft $2500
Signalkabel 3ft xlr $1450
Signalkabel 3ft xlr1400

Pro-ject RPM 5.1/Oppo bdp 105/Yamaha CX-A 5000/ Primare A30.7/XTZ 2x12.18Ice/Avanti A100DC
s.m.f forever

Thomas
Teoism Audio AB

172 Posts

Posted - 2004/03/23 :  14:15:15  Show Profile  Visit Thomas's Homepage Send Thomas a Private Message
Hej alla !
Det stämmer att vi numera är distributörer för Silversmith i Norden. Inom en snar framtid ska vi ha silverkablarna hemma för test. Rörande priserna så ska de vara samma som i USA dock med tillägg för moms och tull. Om vi grundar oss på dollakurs på ca 7.50 så är det bara att ni själva räknar om priserna till svenska kronor.

Mvh
Thomas

Teoism Audio AB

Live Long And Prosper !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000