HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 ProAc klon frågor
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

fselin
Starting Member

33 Posts

Posted - 2004/02/29 :  17:31:10  Show Profile Send fselin a Private Message
Jag har precis limmat ihop allt utom frontbafflarna. Nu behöver jag bitumen plattor, var hittar man sådana i stockholmsområdet?

Har kikat lite på filter komponenter på elfa men värdena som jag behöver stämmer inte riktigt med de jag behöver. Finns det något annat bra ställe att köpa dem?

Såg att vissa hade bytt diskanten mot en nyare version. Blir det mycket bättre? Var köper jag elementen billigast (inom Sverige)? HifiKit kändes inte så värst billigt.

Sist men inte minst: Var hittar jag faner i stockholmsområdet? Gärna västerort...

Vänligen
Fredrik

Lash
Member

814 Posts

Posted - 2004/02/29 :  18:07:48  Show Profile Send Lash a Private Message
Mekonomen har 4mm bitumen billigt

Edited by - Lash on 2004/02/29 18:08:19
Go to Top of Page

fselin
Starting Member

33 Posts

Posted - 2004/02/29 :  18:16:35  Show Profile Send fselin a Private Message
Perfekt! Har du något förslag på resterande delar också?
Go to Top of Page

Lash
Member

814 Posts

Posted - 2004/02/29 :  19:03:49  Show Profile Send Lash a Private Message
Den där "ullen" köpte jag på MDS, mest för att de var de enda jag då kände till i Sundsvall som säljer liknande. Biltema vet jag också att de säljer sådant, plus att de har rör och teminaler billigt. Faner köpte jag på en snickerifabrik.

Högtalarelement och filter säljer en av moderatorerna här på "DIY", minns inte vem, det finns även en kille som kallar sig hifi-micke eller något sådant. Annars finns ju www.audiocomponents.nl som är bra mycket billigare, men det är tyskt (eller nått av de där "tyska" länderna).

Edited by - Lash on 2004/02/29 19:18:23
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000