HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Audio pro, Black pearl
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

buffy
Member

156 Posts

Posted - 2004/02/27 :  21:30:31  Show Profile Send buffy a Private Message
Skulle vara mycket tacksam för ett par snabba svar ang black pearl!!

Audio pro brukar vara värda sina pengar. Jag har för tillfället en NAD 317 och NAD 522, hyffsade kablar. Detta borde med black pearl bli en hyffsad budgetanläggning.

Vill bara se att ingen skriver något hemskt dåligt om dom eftersom jag inte har provlyssnat dom och måste bestämma mig strax.

Om någon har en riktig budgetgoding (stativare) att rekommendera så är det självklart också välkomnande.

/kul att se att så många har berättat vad de lyssnar på :)

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2004/02/27 :  21:59:44  Show Profile Send svejk a Private Message
Tycker dom är tämligen okej. Har sådana i hemmabion. Men tror att det går att få roligare grejer för samma pris. Ett par Klipch kanske?

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

buffy
Member

156 Posts

Posted - 2004/02/27 :  23:00:41  Show Profile Send buffy a Private Message
Jag har tänkt att kompletera med subba så småningom, men du kanske tänkte på den högre registret i allmänhet ?
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/02/27 :  23:04:41  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
Monitor Audio Bronze 2 eller vad den nu heter kostar ungefär detsamma som Black pearl, ca 3400kr paret. En stativare som enligt många är mycket bra och väldigt prisvärd. Kanske värt att kolla upp. Kan nog vara ett bättre val. Har dock inte själv lyssnat på den men den har fått vädligt positiv kritik i hifi&musik.

Mvh,
Go to Top of Page

geldis
fd. klubbmästare i ASO

1266 Posts

Posted - 2004/02/28 :  00:35:18  Show Profile Send geldis a Private Message
Har åxå ett par Black Pearl i hemmabion som bakhögtalare, fungerar fint. Som frontare eller "main" finns det bättre för de pengarna, eller för bara några kronor till.
mvh

geldis
Go to Top of Page

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2004/02/28 :  10:55:57  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message
Jag tycker att Audio Pro gör väldigt prisvärda högtalare. Black Pearl tycker jag dock är ett av undantagen. Det finns bättre i den prisklassen.

Den som söker han letar.
Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Go to Top of Page

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/02/28 :  14:56:36  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
Jag har ett par MA B2 som extra högtalare - de är kalasbra och MYCKET bättre än Black Pearl! Köp köp köp!

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...

Edited by - theboyonthemoon on 2004/02/28 14:57:17
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000