HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Primare V-25
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/02/27 :  15:59:26  Show Profile Send jonsson a Private Message
Ett styck Primare DVD V-25 säljes till förmån för en kommande V-30.
Spelaren är dryga halvåret gammal (inköpsdatum 18/7-03!! ungefärligt användartimtal: 3-500timmar) Felfri, funkat klanderfritt sen jag köpte den. Har vart och är hur nöjd som helst med denna spelare.

Pris:10kkr nytt: 9kkrnytt igen: 8,5kkr(inköp: 13,5kkr)

Har även en C-31 metallfjärr (primares systemfjärr) som kan köpas tillsammans med spelaren!!!

kombipris V-25 + C-31!!!: 9500kr!!!!!! 9000:- detta ÄR ett BRA pris för dessa grejerna!!

edit: nytt pris och annan användar tid..(kollade på projens lamptimmar men tänkte inte på att jag kör dator lika mycket på projen.. dvd är nästintill uteslutande använd till just dvd..)

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.

Edited by - jonsson on 2004/03/24 23:42:05

YggE
Starting Member

41 Posts

Posted - 2004/03/02 :  17:49:30  Show Profile Send YggE a Private Message
Jag bjuder 5000:- för din DVD, och tycker du att det är ett skampris kan jag länka till en affär där man köper en helt ny DVD-25 för det du begär...Iofsig har dom flyttrea, men ändå!
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/03 :  16:25:34  Show Profile Send jonsson a Private Message
Hehe, vad generöst
skampris eller ej, bjuda får du göra precis vad du vill...
Borde väl nämnt att prutmån finns men det rör sig INTE om 5kkr
räknar med att folk prutar ändå.... nästan en självklarhet idag känns det som..

Mvh Magnus Jonsson

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/08 :  11:56:47  Show Profile Send jonsson a Private Message
Eftersom ingen annan prutar får väl jag göra det

.....förutom YggE dåra

Mvh

YggE: du får gärna länka ändå!! till det priset lär ju inte den finnas kvar länge.. Min är inte på papperet ny men väl i skicket.

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.

Edited by - jonsson on 2004/03/08 11:59:36
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/09 :  11:07:29  Show Profile Send jonsson a Private Message
Lagt till ett pris med C-31 inkluderad!!!!

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/16 :  17:13:35  Show Profile Send jonsson a Private Message
upupup.

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page

YggE
Starting Member

41 Posts

Posted - 2004/03/16 :  20:21:11  Show Profile Send YggE a Private Message
hehe


Här har du länken:
http://www.hificenter.se/flyttrea.htm
Det finns maskiner kvar, och vill man så kan man pruta lika mycket som du precis har gjort på din begangnade maskin!

Jag tror ingen i detta forum betalar dig samma summa som man kan betala för en ny i butik, med alla dess fördelar (kvitto, garanti och vetskapen att man har får en ny maskin). Du bör kanske prova Annonsväggen i ingången hos din lokala Konsum/ICA butik!!??

Förövrigt fattar jag inte din text om lamptimmar i ditt översta inlägg, men det är kanske jag som inte är bra på att tolka dig...

Lycka till med din försäljning!!

Edited by - YggE on 2004/03/16 20:48:46
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/03/16 :  22:02:34  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message
Även om han tillät att länka hit så snacka om att göra allt för att sänka priset mer och förstöra en annons. Passar inte priset så säger man väl det bara och vill man inte betala vad som är lägsta priset så skiter man väl hellre i det. Att du inte köper den från den butik som du länkar till istället?

Vet att just detta forumet inte har några regler för det tyvärr.

"Du bör kanske prova Annonsväggen i ingången hos din lokala Konsum/ICA butik"

Vad är detta sen då? Hur låg är egentligen nivån även i sandlådan?

edit: Sorry jonsson att jag skriver detta i din säljtråd men blir så förbannat trött på sån här skit ibland.


Driver sajten component.se.

Edited by - tober on 2004/03/16 22:05:36
Go to Top of Page

YggE
Starting Member

41 Posts

Posted - 2004/03/17 :  14:03:44  Show Profile Send YggE a Private Message
Hej Tober.

Nu är det så att jag gillar dig, för allt du har hjälpt mig med sen tidigare, så jag vill inte tjafsa en massa skit med dig här.

Men om du är ärlig mot dig själv så ser du väl att jag inte länkar till en annan sida, förrens jag bir provocerad att göra det. Det handlade om att min trovärdighet ifrågasattes om jag inte visade upp källan för mitt tidigare påstående.
Förövrigt så finns inget lägsta pris angivet, men flera önskemål finns om nya bud, så jag tycker du är ute och cyklar nu Tober.

Jag anser mig helt klart följt de "oskrivna reglerna"...
Jag hade som mål/mening med mitt påstående att informera säljaren av denna maskin om att han var för högt ute i sin prisnivå, samtidigt som jag själv faktiskt är intresserad av maskinen ifråga, men inte till det priset, och vad jag ser är det ingen annan heller som är.
Det finns bla annonser här på forument där man begär 6500 för denna modell, så jag blir faktiskt irriterad på dig nu Tober!

Om du noterar att det finns två st smileys bakom mitt påstående om ICA/Konsum så tycker jag att du skall tänka på innebörden av dom och dra den slutsatsen att det var lite humor invinklat i detta...
Men faktum kvarstår att jag inte tror att det finns någon som sökt sig till detta forum som saknar prisuppfattning i denna ganska smala område som Hifi är, iallafall när man kommer upp i dessa pengar..

jonson: Sorry att jag skrev ytterligare en gång i din säljtråd, bara för att svara Tober, men jag kände mig tvungen att förtydliga mig. Vill du eller Tober disskutera detta vidare föreslår jag den eminenta PM-funktionen. Jag säger även sorry, om du uppfattar mitt andra inlägg så provocerande som nu Tober har gjort, då detta inte var andemeningen (jag har bättre saker att göra här i livet)...

MVH: YggE

Edited by - YggE on 2004/03/17 15:29:10
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/17 :  17:08:25  Show Profile Send jonsson a Private Message
Här har det hänt grejer må jag säga!

Vill inte diskutera(bara klargöra) så därför tar jag detta öppet här

Ygge: att be dig lägga ut länken var ingen hetsning/provokation från min sida, tycker det är ett jäkligt bra pris SPECIELLT när det nu finns nya för detta, spelaren är utan tvekan VÄRD dessa pengarna, så att be dig lägga ut länken var för att ge de som nu var intresserade av min spelare en chans att få en ny till samma priset, tro´t eller ej men det var för å va sjysst mot andra!! Är på inga vis ute efter å blåsa någon, att få ovänner för en sån idiotgrej besparar jag mig.

Lamptimmarna jag dillar om får jag hålla med dig att det blivit lite grekiska efter några editeringar i originalinlägget..
Förklaring: Jag har nästan uteslutande använt spelaren till just DVD och bara på projektorn, iom att proj och DVD var inköpt ~ungefär samtidigt(projen 1.5månader innan dvd´n typ) så kollade jag helt sonika på projens lamptimmar för att ge en uppskattad användartid. Vad jag inte tänkte på är att jag kört film och en hel del!!!!! spel från datorn ochså uppskattnigsvis halva tiden.. Sorry att detta blivit lite oklart...

Även om priset just nu känns högt då en affär har UTFÖRSÄLJNING tycker jag normalt inte att det är ett högt pris... Spelaren är som sagt ett halvår gammal, tycker inte jag ska behöva slumpa bort den för lååååååååångt under halva priset... Hur gamla var de andra spelarna?? Jag känner mig iaf lite säker på att de inte är NYARE än vad min är... Är inte det något som beaktas i säljannons??

*Opel vectra säljes, kanonskick 35´000kr...*
-Ähh va f´*****n va dyrt en sån har jag sett för 8´000kr....
Hänger du med!?

Mvh Magnus Jonsson

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page

mucke
Member

353 Posts

Posted - 2004/03/17 :  19:44:43  Show Profile Send mucke a Private Message
Det finns bla annonser här på forument där man begär 6500 för denna modell.

Inte helt säker, men jag tror att det är en uppgraderad v20 som är till salu för det priset.
Om det nu är samma annons som fanns på hifimagasinet för ett tag sen.
Sorry att jag hoppa in i din sälj tråd.
Har själv en v25:a och är mycket nöjd.

Mvh Mucke
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/17 :  21:36:26  Show Profile Send jonsson a Private Message
Mucke: helt okej, du stärkte ju min lilla utsaga här ovanför

Mvh Magnus Jonsson

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.

Edited by - jonsson on 2004/03/21 00:15:08
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/03/24 :  23:40:24  Show Profile Send jonsson a Private Message
Sänkt pris...igen...

Mvh.

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page

Poe
Member

808 Posts

Posted - 2004/04/06 :  11:25:08  Show Profile Send Poe a Private Message
Ville bara säga att jag kollat länken och det rör sig ju om V-20 inte V-25. V-20:n är ju en betydligt äldre modell som varit på "utförsäljning" det senaste året i diverse butiker...

eof
Min anläggning
Go to Top of Page

jonsson
Member

574 Posts

Posted - 2004/04/06 :  15:22:17  Show Profile Send jonsson a Private Message
Sedärja.... Då behöver jag inte skämmas... Tack Poe:-))

Mvh Magnus Jonsson

När jag blir klar!!!!!! hoppas jag det låter bra.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000