Author |
Topic |
|
Mindless
Member
198 Posts |
Posted - 2004/02/27 : 15:45:30
|
Jag håller ju som sagt på att bygga mig en liten rör-fröstärkare till mina HD600 hörlurar. Och idag, tursamt nog var min käre far god nog att fråga någon på sitt jobb (en massa gamla rävar där som håller på med rör byggen) om dom hade några rör som kunde lämpa sig och vips plockade han fram super frächa Mullard och Tungsam rör!
Så nu är min fråga, vars finns det att köpa socklar? Jag har ett ställe där man kan köpa men minimum priset för att handla där är 200kr och socklar med frakt kostar bara 120kr, så det gick inte att beställa där. SÅ nu frågar jag er här, vars kan jag köpa socklar (helst keramiska med guld pläterade kontakter) men huvudsak dom fungerar.
PS : Dom ska ha lödöron inte för kretskorts montage. |
|
kasra
Member
588 Posts |
|
Daniel
Member
634 Posts |
Posted - 2004/02/27 : 16:26:03
|
fråga Bernt här på forumet. Har för mig att han har ett gäng. |
|
|
Zombie
Member
2502 Posts |
Posted - 2004/02/27 : 17:30:03
|
Kolla med Gintaras i Litauen, www.kwtubes.com, eller hans eBay-håla med samma namn... |
Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket |
|
|
cittroman
Member
2471 Posts |
Posted - 2004/02/27 : 17:46:15
|
www.lh-musik.se |
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
|
|
|
|
Topic |
|