HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vi borde sluta med personhetsen!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2004/02/24 :  10:00:47  Show Profile Send matså a Private Message
Hej!

Jag läste nyss hos faktiskt.se en topic där de var mycket sura för att vissa här hånar Öhman. Detsamma har många där gjort med Jorma och vissa här med LTS. Det jag vill säga att vi borde (jag är inte bäste dräng heller)sluta upp med sådant. För även om de kanske är dumma mot oss och de mot oss, så blir det bara en massa käbbel och mindre det vi egentligen skall syssla med här nämligen HIFI

OCH MATS SKALL SLUTA MED ATT LÄNKA MELLAN FORUMEN

Dum som jag var blev jag ovän med en av de mest trevligaste personerna jag har mött på ett hififorum. Nämligen Timbre, han blev naturligtvis trött på all länkning från mig.

Min fotosida på flickr

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/02/24 :  10:10:08  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Medhåll.
Det är dock tråkigt att se vissa trådar spåra ut, alla är förbannade, alla skriker och slåss. När tråden lagt sig kommer stora ångersten - vi skall diskutera hifi, vara vänliga, respektera varandra osv.

Vore skönt för (åt minstonde) mig om "ångerst-tankarna" slog till tidigare.

Topic låst.

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.67 sekunder. Snitz Forums 2000