HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Soundcare super spikes el. liknande till MA B4?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2004/02/20 :  14:10:20  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Hejsan!

Behöver lite snabb hjälp. Har ett par Monitor audio Bronze 4:or som jag beställt Soundcare super spikes till. På SC hemsida stod det M6 men så väl var det inte, dom passade inte nu när jag fick dem. Nu finns inte SCSS i M4 som det verkar vara eftersom M6 var för stora. Finns det någon liknande tillverkare av superspikes som finns i M4? Vad finns det för något att köpa istället? Om någon är intresserad av 8st. M6 helt nya har jag det men skickar dem inte finns att hämta i Malmö för 610:- precis det jag gav, dom är helt nya i kartonger, skickar tillbax dem på måndag annars. Tacksam för svar och hjälp!

MVH Henrik.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs

Edited by - Henrik Nilsson on 2004/02/20 14:12:29

nurfen
Member

484 Posts

Posted - 2004/02/20 :  15:10:03  Show Profile Send nurfen a Private Message
Är in 1/4" mindre än M6? Ljudmakarn har den storleken iallafall.

(Om du kan tänka dig att skicka dina spikes så köper jag dem gärna, bor i Stockholm.)

Sweetspot är överskattat!
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2004/02/20 :  15:40:42  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Hej igen!

nurfen: 1/4" är samma som M6 bara annan "stigning" på gängerna och amerikanskt mått. Kan kanske tänka mig skicka, står dock ej för frakt. PM:ar dig i helgen isf. Tack för svaret!

Någon annan som vet något?

MVH Henrik.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2004/02/21 :  01:19:27  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Godkväll!

Ingen annan som vet något om några andra tillverkare och alternativ till mig? Tacksam för all hjälp.

MVH Henrik.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.56 sekunder. Snitz Forums 2000