HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 nya vincent 331or för 6900
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mrmix
Member

340 Posts

Posted - 2004/02/02 :  22:15:30  Show Profile Send mrmix a Private Message
har fått ett bra pris på 331or, hade ju 2st förut som ja sålde av, men funderar påå skaffa ett å köra till datorn nu, så ja kollade då va ja kunde få ett sånt för, å fick efter en del tjatande ner priset till 6900 *handlat mycke av dom* tror detta e' ett riktigt bra pris på svensksålda grejor, undrar därför om nån mer är intresserad att vara med å handla samtidigt? kanske kan få ner priset på andra grejor med?

jos
Member

815 Posts

Posted - 2004/02/02 :  23:23:05  Show Profile Send jos a Private Message
Måste passa på att fråga Mrmix, hur låter steget?
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2004/02/02 :  23:46:53  Show Profile Send f95toli a Private Message
Jag är ev. intresserad. Jag har tittat/lyssnat lite på Vincents slutsteg, har dock inte lyssnat på just 331 vilket gör mig en smula tveksam. HUr är de i "karaktären" jämfört med Vincent övriga prylar?
Go to Top of Page

mrmix
Member

340 Posts

Posted - 2004/02/03 :  00:10:35  Show Profile Send mrmix a Private Message
personligen tycker ja de låter mycket bra, eftersom dom är rör bestyckade i ingångssteget så blir ljudkaraktären lite mjukare än deras transistor modeller, har kört dom på xl fidelity pg 1800 ( 18"+8"+1") låt mycket bra, även på heco signature serien har ja använt dessa samt på kappa 600, har låtit bra på alla modellerna, kan dock tänka mig att om man har en högtalare som är väldigt mjuk & lugn i karaktären så kanske det blir för mycke av *det lugna* inget ja nånsin märkt nått av dock,

körde även med deras sa31 förstegs om xå har rör i, och provade ett tag med deras fjärrstyrda bio försteg som är ett rent transistor försteg, blev gansk astor skillnad, ljudet blev lite mer detaljerat och mera liv i ljudet, men som sagt det handlar givetvis om vad man har för utrustning i övrigt samt vilken karaktär man är ute efter,

skulle dock tro ja kan snacka till mig bra priser på andra modeller också om det är någe annat än just 331orna som söks.
Go to Top of Page

mrmix
Member

340 Posts

Posted - 2004/02/04 :  09:49:16  Show Profile Send mrmix a Private Message
även fått rätt bra priser på nya hk sortimentet,
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000