HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Primare i silver
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

daja
Member

597 Posts

Posted - 2004/01/27 :  22:18:39  Show Profile Send daja a Private Message
Någon som vet när Primares elektronik kommer finnas i handeln i silver?

99 cd-p - 99 - piP

Pontan
Member

166 Posts

Posted - 2004/01/27 :  22:30:25  Show Profile Send Pontan a Private Message
Jag vet att det står en I20 i silver på PE Audio i Västerås. Den är dessutom till salu för 7900:- :-)

/Pontus Haglund
Go to Top of Page

daja
Member

597 Posts

Posted - 2004/01/27 :  22:37:51  Show Profile Send daja a Private Message
Ohhh! Jag vill ha!

99 cd-p - 99 - piP
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/01/27 :  23:13:21  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
daja:

testa den! Har själv hört den! Riktigt bra förstärkare för pengarna!
Köper du den så får man väl (?) komma hem och lyssna på den vid framtida lundaträffar, hade varit skoj!


Mvh,
Go to Top of Page

ReKo
Member

183 Posts

Posted - 2004/01/27 :  23:30:42  Show Profile Send ReKo a Private Message
Någon som vet om primare kommer släppa några nya 2-kanals produkter snart? t.ex. en I30?

MVH

/ Ante
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/01/28 :  09:50:10  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

Vad jag förstått så kommer att fler och flera av deras produkter även kunna beställas i titan finish för att matcha en del av det nya utbudet. Finishen kostar dock lite extra och på deras DVD30 så kostar det en tusenlapp extra, men kanske inte så mycket pengar när då utpris ändå är 25 500:-

Dom jag sett idag i titanfinish är deras mindre integrerade I20 och deras integrerade flerkanalsförstärkare SPA20.

Har heller inte hört nåt om en I30 eller liknande produkter heller. Skulle gissa på att dom blivit tillräckligt nöjda med vad den presterar idag och det är några steg från när A20 först kom. Ska man fortsätta på I20 så är man snart ändå på nivå med deras A30.1 och då är det också svårare att försöka motivera ett skäligt pris för denna.

Vi får se om Hans (Audioactive) kanske har med sig nåt lite extra på årets HighEnd-mässa.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

daja
Member

597 Posts

Posted - 2004/01/28 :  18:59:28  Show Profile Send daja a Private Message
Hifirocer: Självklart. Om annat kommer den i så fall med på nästa träff...

99 cd-p - 99 - piP
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.69 sekunder. Snitz Forums 2000