Vore kul med träff för likasinnade från Falkenbergsområdet med omnejd.Ligger ju lite i ropet dessa dagar.Lyssna dela med sig av varandras erfarenheter/musik.Käner själv till alldeles för få intresserade här i närområdet.PM:a mig eller skriv vidare här på tråden om det kan vara något för dig. Ps.Är själv ingen "självbyggare"Ds.
Är själv från Fbg, men bor/studerar numera i Halmstad. Är intresset dåligt i Fbg får du gärna komma till våra DIY träffar här i Halmstad, det är ju inte så långt.
MVH Martin
Var och en kan arbeta hur mycket som helst, förutsatt att det inte är med det man borde göra för tillfället.Robert Benchley Ingenting är omöjligt, så länge man har obegränsat med tid.Personlig hypotes Min anläggning:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25462
Tackar för erbjudandet.Får se vad denna tråd ger.Kanske är intresset inte så stort i området.Men det borde finnas några förtappade själar som känner sig vilsna.
kul att se att man inte e den enda i fbg som e intreserad av hifi, är själv ingen hardcore byggare men några högtalar modeller har det blivit, och mycket tweakande å modifierande av befintlig utrustning,en lyssnings kväll hade varit kul nån gång mvh :ante
Det finns alltså fler falkenbergare.Är inte någon hemma snickare alls men har börjat snegla lite åt det hållet.Kanske man skulle kunna få till en liten bland träff,för att få prova båda sidorna.Helt öppen för förslag.Ställer gärna upp med plats hos mig om ingen annan hellre vill.