Author |
Topic |
|
Knoppen
Member
3244 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 14:05:56
|
Nu idag har jag piggnat till från Arkenspektaklet som var mycket roligt, både under själva mässan, och på nätterna.
Det var mycket trevligt att träffa alla (av de jag träffade) forumfolk. Det var även mycket trevligt att träffa alla utställare.
Hälsningar speciellt till Timbre Sladd Jorma Morgan Björn W Niklas N Pjotre Dole Glömd? + övriga som var där som jag ej hann träffa
Snart kommer förhoppningsvis lite bilder från mig föreställande bl a apparater, utställare, forumister, och fulla LTSare.
Nu till en annan grej.
Hos "Thomas" var vi några stycken på lyssningssession för några veckor sedan. Så för att hålla lyssnandet och träffandet levande så tänkte jag på torsdag kväll denna vecka ha en liten lyssningssession hemma hos mig. Skicka ett mejl till mig på ljudknoppen@yahoo.se med kontaktinfo så hör jag av mig. Då kan man få reda på hur denna något kryptiska kombination kan tänkas låta: 26 högtalarelement 2 m apparater Mängder av kablage 15 m^2 mineralull
Glöm ej din favoritmusik.
Hälsningar Knoppen
|
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!
6152 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 15:03:15
|
Tack för samtalet:) Jag ska kolla med min regering, antagligen FÅR jag komma till dig och lyssna.
------------------------------------------------------------------- När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger |
|
|
molsson
Member
1646 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 15:05:42
|
quote: antagligen FÅR jag komma till dig och lyssna
"Badgers...BADGERS, I dont need no stinking badgers. |
|
|
Niklas Nord
6152 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 15:15:00
|
------------------------------------------------------------------- När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger |
|
|
Timbre
Member
4608 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 15:34:16
|
Tycker också att det var mycket trevligt att träffa så många forumsbekanta. Tyvärr kommer ju allt på en enda gång och man skulle vilja ha mycket mer tid till samvaro helt enkelt. Vi är nog lika goda kålsupare hela bunten. Både i och utanför baren...
Ingenting är så bra att det inte kan bli bättre.
|
|
|
dole
en Harley day!
1656 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 17:34:44
|
Tack så mycket det var trevligt. Vi får ta en lyssning vid tillfälle på våra hem grejor.
//dole\\
"MEGA-BRAK-DÖD-PÅ-EN-EFTERMIDDAG-METAL" |
|
|
Knoppen
Member
3244 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 18:13:44
|
Dyk över på torsdag vettja! Kl 18:30.
|
|
|
dole
en Harley day!
1656 Posts |
Posted - 2002/09/10 : 18:36:53
|
quote: Originally posted by Knoppen
Dyk över på torsdag vettja! Kl 18:30.
jobbar kväll slutar kl 2200 och har jour dessutom Annars hade det varit kul. Vi får ta det efter 5:e oktober, innan dess är jag uppbokad i hundra åtti´
//dole\\
"MEGA-BRAK-DÖD-PÅ-EN-EFTERMIDDAG-METAL" |
|
|
Niklas Nord
6152 Posts |
Posted - 2002/09/11 : 17:53:10
|
jag kan inte, middag hos vänner, hade jag glömtbort.
sorry
|
|
|
Topic |
|