HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Info om Thule CD?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SZR
Guran!

1515 Posts

Posted - 2002/09/10 :  10:03:08  Show Profile  Visit SZR's Homepage Send SZR a Private Message
Har blivit erbjuden en ca 2 år gammal Thule Spirit CD 150b, undrar nu vad som skiljer mot dagen modell? Vad är den värd? Någon som testat/har erfarenhet?

//StefanZ
"Art is just short for Arthur

erixon
Member

375 Posts

Posted - 2002/09/10 :  10:26:32  Show Profile Send erixon a Private Message
Dagens modell skiljer sig på i stort sett allt utom lådan. Den tidigare modellen hade Philips-drive och 1715 dacar. Den nya har drive från Sony och 24/96 dacar som heter 1716.

Ljudmässigt har jag inte gämfört. Har inte heller nån aning om priser men den borde väl vara gämförbar med en Primare D20, alltså den första modellen. Den ser man ju ibland till salu för 3-4000 kronor.

Go to Top of Page

SZR
Guran!

1515 Posts

Posted - 2002/09/10 :  10:35:41  Show Profile  Visit SZR's Homepage Send SZR a Private Message
Tack!
Vet du när de gjorde ändringarna?
(Thule´s hemsida låtsas inte om tidigare varianter !

//StefanZ
"Art is just short for Arthur
Go to Top of Page

erixon
Member

375 Posts

Posted - 2002/09/10 :  15:17:32  Show Profile Send erixon a Private Message
Jag tor att den ändrades våren 2001. Jag har själv en i det nya utförandet från augusti 2001 men då hade den varit ute några månader.

/erixon

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.69 sekunder. Snitz Forums 2000