HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Högupplösta ofärgade högtalare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

danens
Starting Member

2 Posts

Posted - 2004/01/04 :  18:51:28  Show Profile Send danens a Private Message

Jag har ett par toppentrevliga högtalare för oss som gillar en äkta och ärlig ljudbild av högsta klass till salu.
Ljudet är helt neutralt och innehåller väldigt mycket information.
Jag säger det igen, väldigt mycket information. Du trodde inte det var möjligt innan du lyssnat på högtalare från denna tillverkare.
Norsk film har redan bytt till detta märke i flera av deras studios helt nyligen. Ut med genelec och annat som hittills varit bra.
quote:
-äntligen kan vi veta vad vi producerat

Intelligent Sound AB är ett norsk/svenskt samarbete och bygger alltifrån Hi-End till fetast PA-systemen.

Om du vill lyssna efter skillnaden mellan olika kablar och kontakter eller väljer mellan olika förstärkare och cd-spelare så gör dessa ljudförmedlare dina val mycket enklare.

Med riktig HiFi-utrustning kopplad till dessa låter en flygel som en flygel men inte nog med det. Du kommer att höra vilket rum den stod i när den spelades in!

http://hem.bredband.net/danens/is6.jpg

Personligen är jag helt tagen av det avslappnade och rena ljudet.

Jag säljer dem för att köpa en större modell av samma märke.
Introduktionspris 2003 på stan 14.600:-
Normalpris 19.400:-
Pris för mitt par i nyskick 10.000:- !

Ring mig eller maila
070-618 09 95
daniel-e@spray.se


mvh

/daniel
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000