HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 JBL 2226H *sålda*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

neriks
Harry-vinnare 2004

1782 Posts

Posted - 2004/01/03 :  12:02:55  Show Profile  Visit neriks's Homepage Send neriks a Private Message
Säljer två av mina JBL 2226H eftersom jag inte har någon användning av dem. Elementen har legat oanvända i sina originalkartonger i några år utan att jag lyckats bestämma mig för vad jag ska gör med dem

Elementen har aldrig använts och är därför i mycket fint skick. Det ena elementet är dock omkonat p.g.a att konen skadades lite när jag skulle visa upp det för en kollega. Elementet är dock återställt helt och hållet till nyskick.

Nypriset för ett 2226H-element ligger på runt 5.100 kr (inkl moms) här i Sverige. Priset för båda mina element: 6000 kr.

Mer info om elementet kan hittas här.



Driver företagen NEriks Audio och NEriks Air
Auktoriserad återförsäljare av Moog


Edited by - neriks on 2004/01/12 16:21:08

Terna
Member

195 Posts

Posted - 2004/01/03 :  23:05:43  Show Profile Send Terna a Private Message
Jag ser stegen i bakgrunden och (dreggel dreggel...) kan inte säga annat än att lite avundsjuk är jag allt!!! Snyggt!!!
Go to Top of Page

Lelle
Member

324 Posts

Posted - 2004/01/12 :  17:28:06  Show Profile Send Lelle a Private Message
Åååååh, NU vaknade jag, försent som vanligt, typiskt, precis såna som jag behöver. Om köparen ångrar sig så kontakta mig.

DrP / Lelle

Think different.

Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2004/01/12 :  18:00:15  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message


Extremt fina element, nu till en lycklig köpare !!!

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

neriks
Harry-vinnare 2004

1782 Posts

Posted - 2004/01/12 :  20:03:54  Show Profile  Visit neriks's Homepage Send neriks a Private Message
quote:
Åååååh, NU vaknade jag, försent som vanligt, typiskt, precis såna som jag behöver.

Lelle,

Beklagar ... Du behöver inte en sådan här

Driver företagen NEriks Audio och NEriks Air
Auktoriserad återförsäljare av Moog

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000