HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Försteg Luxman C-03 *SÅLT*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2003/12/31 :  12:02:09  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Säljes till högstbjudande. Snyggt och bra försteg i champagne och klass A med många ingångar och toppen-RIAA-steg. Obalanserat. Bild och lite info finns på

http://www.audioscope.net/catalog/product_info.php?products_id=225&language=de

Orginalemballage och instruktionsbok finns. Toppskick. Säljes på grund av att jag har ett försteg extra, kör med kombinationen C-03 och slutseget Luxman M-03. Finns i Göteborg.


kriss@hermajestymusic.com
070-654 78 71

Never trust someone who claims to be God.

Edited by - filikoster on 2004/01/22 15:19:40

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2004/01/02 :  01:19:29  Show Profile Send Mikaell a Private Message
Liten bild kanske?


/Mikaell.
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2004/01/02 :  11:45:32  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Tack, Mikaell! Utmärkt! Det är alltså den övre burken...

Never trust someone who claims to be God.

Edited by - filikoster on 2004/01/02 11:47:12
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2004/01/02 :  12:03:08  Show Profile Send Larsho a Private Message
Helst skulle man i så fall vilja ha tag på M-03
så det blir komplett, kanske inte så lätt

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2004/01/02 :  21:12:49  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Jo det är sant, kör ju själv med den kombon. Men det finns ju andra Luxmanslutsteg som utseendemässigt och funktionsmässigt som matchar bra. T ex M-383 (tror jag det heter) som har analoga VU-metrar istället för M-03:ans digitala. C-03:an funkar dock hemskt bra med andra slutsteg också. Jag körde det förr tillsammans med ett par små Janis Fevgidis-monoblock till exempel med gott resultat.

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2004/01/02 :  21:26:07  Show Profile Send Mikaell a Private Message
Jag tycker iofs att man inte ska dela på denna fina kombination.
Jag hade C,M-03 och jag var nöjd innan jag ville ha integrerat igen.
Det är mina gamla som är på bilden, dom finns numera i Kalmar och köparen blev helnöjd.
Jag och en kompis jämnförde steget med ett Krell KSA 50, hörde ingen negativ skillnad på stegen
Jag tycker att det spelar ruskigt rent.
Vill inte förstöra din tråd men jag blir glad när jag ser fina grejer som jag själv har haft i min ägo. (blev lite skrivsugen..)

Há de gött! MVH /Mikaell.
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2004/01/07 :  19:48:53  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Jo jag kommer inte att dela på den kombination jag har av C,M-03, men jag har ju ett försteg c-03 extra jag inte behöver som funkar himla bra med andra slutsteg också.

Never trust someone who claims to be God.

Edited by - filikoster on 2004/01/08 18:57:49
Go to Top of Page

RAMULA
Starting Member

14 Posts

Posted - 2004/01/09 :  10:12:26  Show Profile Send RAMULA a Private Message
Hej Mikaell
Va det dej jag köpte av kanske? Från Borås? Jo jag bor i Kalmar och köpte kombon begad förra året. Den låter mycket bra. Jag spelade lite för högt i november bara....Det låter kristallklart hela vägen. Kan ta kål på va som helst. I alla fall mina Sonus Faber Concerto.....
Hasse
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000