HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Krell
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2002/09/08 :  23:12:51  Show Profile Send nin a Private Message
Det bästa och vettigaste är ju att låna hem sakerna, du ska ju leva med dessa ett bra tag!
Och så är det svårt att fråga folk vad dom tycker för det finns inte bara ETT rätt inom hifi utan hundratals. Så en kanske föredrar Krell andra Conrad Johnson. Smaken är som baken!
Men det glöms bort ofta tyvärr...

Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/09/09 :  07:09:47  Show Profile Send n00b a Private Message
quote:
Originally posted by nin

Det bästa och vettigaste är ju att låna hem sakerna, du ska ju leva med dessa ett bra tag!
Och så är det svårt att fråga folk vad dom tycker för det finns inte bara ETT rätt inom hifi utan hundratals. Så en kanske föredrar Krell andra Conrad Johnson. Smaken är som baken!
Men det glöms bort ofta tyvärr...





Men det är ju självklart..

Men efter som att jag inte hade stålarna nu och att dedt är så otroligt kul att planera vad man skall göra om ett par månader så tycker jag det kunde vara kul att bolla frågan med lite forumdeltagare. Jag tänkte inte beställa på "postorder" för 50k bara för att någon här säger att det är bra.

Även om jag är bra pantad ibland så är jag inte helt tappad bakom flötet (min sambo hade inte tillåtit mig att beställa för 50k postorder =(( )

=)))))))

//jonas

"Liverpool vs Newcastle 2-2"
Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2002/09/09 :  10:41:07  Show Profile Send nin a Private Message
n00b

Go to Top of Page

Tomas
Member

1037 Posts

Posted - 2002/09/09 :  11:06:11  Show Profile Send Tomas a Private Message
Skulle bara vilja lägga in en praktiskt vinkel. Jag pratade med en som hade Vincent mono-blocken och dessa kostar honom 1500kr i kvartal i elräkning. Han kan inte låta dom stå på hela tiden då det blir så varmt att stearinljus smälter en meter ovanför stegen.
Har ej jämfört just dessa steg, men i allmänhet tycker jag att krell ger ett mkt mer "levande ljud"

MVH Tomas

`´Äta bör man annars dör man, äter gör man ändå dör man!´
Go to Top of Page

Hifitrollet
Member

251 Posts

Posted - 2002/09/09 :  11:06:42  Show Profile Send Hifitrollet a Private Message
Varför inte försöka hitta ett par KMA/KSA 100 eller 200 steg.
Det börde gå att hitta under 30000:- och spelar fan så MKT bättre än dom två andra nämda. Man bara undrar ju, för en annan är ju svaret enkelt.
Mvh

Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2002/09/09 :  11:43:18  Show Profile Send n00b a Private Message
quote:
Originally posted by nin

n00b





japp ! =))

"Liverpool vs Newcastle 2-2"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000