HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Är tomten snäll mot er?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2003/12/02 :  14:17:29  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message
För min del blev det en Xbox konsoll med 3 spel och 2 extra handkontroller. Naturligtvis till barnen.

Den som söker han letar.
Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Go to Top of Page

John
Member

583 Posts

Posted - 2003/12/02 :  14:32:26  Show Profile Send John a Private Message
Har redan öppnat min silvriga, mintdoftande låda. (ja, ja, traditioner och fetishistisk hållning till datum, bjäffs!) Och OJ vad överraskad jag blev! Ett par lurar!!! Sennheiser hd-650! Nähä! Till mig??? Wow, tack snääälla tomten!

/en john som firar tidigt

Hörlursfrilla!
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/12/02 :  14:51:01  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Jag har iaf skrivit en önskelista rörande julklappar.

Verkar som att jag inte är ensam om hifiklappar till mig själv...


Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page

gudmundsson
Member

166 Posts

Posted - 2003/12/02 :  16:06:40  Show Profile Send gudmundsson a Private Message
Självklart att man ger sig själv julklappar, och hårda klappar är att föredra.

Go to Top of Page

har-man
Member

148 Posts

Posted - 2003/12/02 :  17:01:33  Show Profile Send har-man a Private Message
harmony design pre 906 förhoppningsvis.. lite tidigt dock ;-)
sen hoppas jag att mor min förstått att presentkort som gälelr i den lokala skivshoppen är väldigt bra att ge sin äldste son ;-)

/aLEX

Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2003/12/02 :  17:17:45  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message
Har också givit mig själv Julklappar i förväg
Förrförra veckan signalkabel, förra veckan högtalarkablar för några dagar sedan ett par nya högtalare
Det bästa är att jag fått allt jag önskar mig
Har nästan med en Copland duo i Julköpet också (4 veckor sen).
Go to Top of Page

erik olsson
Starting Member

31 Posts

Posted - 2003/12/02 :  18:25:13  Show Profile Send erik olsson a Private Message
jag var och beställde en klapp till mig själv idag. en project debut II i svart pianolack. den ska komma på fredag så det blir en tidig julklapp.

"jack just left town"
Go to Top of Page

weezer
Member

568 Posts

Posted - 2003/12/02 :  20:30:00  Show Profile Send weezer a Private Message
En plasma, förhoppnigsvis :).
Go to Top of Page

Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst

490 Posts

Posted - 2003/12/02 :  20:41:11  Show Profile  Visit Tux's Homepage Send Tux a Private Message
Jag har lärt mig att om man vill att tomten skall komma med något roligt så får man se till att köpa det själv...

Så i år har tomten redan kommit med en Pioneer DVD 565 som klarar DVD-video, DVD-audio och SACD.
Eventuellt kommer tomten även att hinna införskaffa SC165 element och CT62 diskanter till mina OA14lådor.
Till våren ligger det troligen planerat ett par Carlsson OA58 och efter sommaren lagom tills skatteåterbäringen skall nog tomten(?) få hjälpa till med ny cd och slutsteg... Kan bli ett dyrt år i HIFI:ns tecken...

Klubbmästare för Audiogrupp Väst
Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io
Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...

Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2003/12/02 :  21:50:53  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message
hal: Så underbar
quote:
Sedan kommer väl tomtens barn i september...



Det blir nog bara lite skivor men kanske det kan bli en försenad julklapp iform av CD-spelare.

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000