HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Bilder från mässa i Polen.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

peppo
Starting Member

8 Posts

Posted - 2003/12/16 :  09:42:00  Show Profile Send peppo a Private Message
MasterOfPuppetz: Jag brukar aka till Polen ganska ofta.. har snokat runt lite i Warszawa och spontant tycker jag att priserna ar hogre an i Sverige, eller atminstone lika hoga. Allt importerat verkar vara dyrt, men visst gar det att hitta undantag. Skulle dock inte rekommendera landet for HIFI-shopping, men det finns en del riktigt exklusiva butiker man kan kolla in. Visst finns det manga fattiga manniskor i Polen, men det finns ocksa manga som ar SNUSKIGT RIKA (aven med svenska matt matt) sa marknaden for riktigt exklusiv HI-END verkar vara enorm jamfort med Svedala. Men sen bor det ju drygt 4 ggr fler dar ocksa.
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2003/12/16 :  14:22:36  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Tack för upplysningen . Jag har själv ingen stor erfarenhet om priser på saker och ting i Polen i överhuvud taget, bortsett från spriten som en kompis till mig påstår vara apbillig . Det där du nämner om importerade saker gäller väl i ganska många länder mig veterligen, så det borde jag kunnat lista ut innan jag frågade.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000