HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Midsommar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

115 Posts

Posted - 2002/06/21 :  16:17:38  Show Profile Send n/a a Private Message
Fan, här sitter man och väntar på att ta en spårvagn medan alla andra äter sill och dricker nubbe. Somliga straffar Gud genast, tänker säkert somliga Så även jag och vill därför ta tillfälet i akt och be om ursäkt (jo, ni läste rätt!) för den trista attityd jag visat gentemot detta forum (på annan plats). Att jag och Sladd (m.fl.) har lite svårt för varandra kan vi säkert leva med, men att därifrån fälla sura kommentarer om detta forum är både lågt och korkat av mig. Nåväl, jag är inte mer egocentrisk än att jag kan ransaka mitt betéende och hoppas således att hädanefter kunna bidra (som alla andra) till att detta skall förbli en ännu trevligare mötesplats för oss hifi-entusiaster, än vad Hifimagasinet var/är.

GLAD MIDSOMMAR!

MVH
STEFAN FRIDEFORS

>>>Only dead fishes flows with the stream<<<

mag
dom kallar oss mods

1587 Posts

Posted - 2002/06/21 :  16:27:11  Show Profile Send mag a Private Message
Jag hoppade också över sillen och nubben i år, tar igen det ikväll. Ska strax rulla mot Nortälje i bil dock.

Ni kanske ska ta en kaffe på Arken, funkar det inte kan ni ju alltid ha med er boxningshandskarna och tandskydden och sätta igång

Glad Midsommar på allihop

//Magnus

//Magnu
Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2002/06/21 :  17:07:50  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Ha det gött gubbs och en trevlig midsommar på er, med eller utan nubbe...

----------------------------------

"Man blir aldrig fattig på att ta hem en vinst
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000