Kan inte låta bli att fästa Forumets medlemmar på MLs nya försteg som tydligen delvis bygger på referencesteget no. 32. Undrar vad den kommer att kosta, någon som vet något mera?
Är oxå nyfiken..jag tittade på prislistan över Mark Levinson produkter utskriven av Steensen Audio (www.steensen.dk) ..jag tog på Malmö-mässan nu i helgen .. men..den finns inte med..den har väl inte haft (sverige)premiär än?
Enligt Soundstage: The first Mark Levinson product to appear after the company's move to Bedford, MA is the No.320S preamp ($7995), which has a full complement of single-ended and balanced inputs and outputs.
Själv är jag glad om jag någon gång får råd med deras integrerade budgetförstärkare för SEK 75.000.
Nej "Cybervoice", den kommer ut på marknaden 2004. Jag kan hålla med dig om att de är inte billiga "Anders47", men 32:an lär ju vara en av de absolut bästa förförstärkarna i världen och om de gör någon form av "budget"variant på denna så blir man så klart nyfiken.
Bravo, dumt av mig att dra in pengar som om min privatekonomi skulle ha något allmänt intresse. Det här är state of the art produkter och det är det som gäller!
Jag fattar inte varför företagen envisas med att släppa sånt här billigt krafs som inte låter bra. Har man inte råd med en 32:a kan man lika gärna åka till Siba och handla!
Seriöst, vore helt klart läckert att höra 320s i aktion. Läge för gruppköp när vi nu är så många intresserade!