HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hur funkar bypass-läget på Advantage Thor?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tifosi
Member

425 Posts

Posted - 2003/10/24 :  08:00:58  Show Profile Send Tifosi a Private Message
Hejsan

Är det nån som har eller har haft en Thor hemma som har stenkoll på hur byypass-läget ska funka.
Jag misstänker att den maskin jag lånade hem igår är defekt. Den uppför sig mycket konstigt. Jag har kopplat preout från min Onkyo-reciever till Line1. För att få ut etoog volym får jag hhöja Thoren till ca 60. När jag sedan trycker på surr/mode-knappen coh surr visas på displayen så blir det tyst.
Det andra konstiga som händer är att surr-läget ligger kavr på alla ingångar när jag bläddrar igenom dem. Jag trodde att man aktiverade surr-läget på en ingång och de andra ingång var som vanligt.

Jag skall prata med handlaren jag lånade den från först på måndag. Tycker det är onödigt att störa honom i mässförberedandet. Det är ju ljudet från CD som jag utvärderar.
Jag kanske kan ringa till hifi-consult förresten. De är väl distributörer va?

/Ola

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2003/10/24 :  08:10:36  Show Profile Send Sanoj a Private Message
Ring H-C....

Konsult hos Consulterna
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000