HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Magnat Omega 380 till musik?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Poze
Member

79 Posts

Posted - 2003/10/18 :  00:42:04  Show Profile  Visit Poze's Homepage Send Poze a Private Message
Hejsan

Har förstått att Magnat Omega 380 passar mycket bra till film och därför tilltalar den mig. Har inte tänkt att köra den till musik (ska köra med B&W DM604 så jag får bas i vilket fall som helst). Men OM jag får för mig att köra den till musik så undrar jag om någon har erfarenheter av den till det? Blir den bumlig eller behåller den skärpan även i lite upptempo-låtar som t.ex. Michael Jackson (ganska snabba bas-komp där). Har som ni förstått inte lyssnat på den men vill skapa en liten uppfattning innan jag åker och testar.

Poze
Member

79 Posts

Posted - 2003/10/18 :  12:26:21  Show Profile  Visit Poze's Homepage Send Poze a Private Message
Verkligen ingen som vet något om denna subwoofern?
Go to Top of Page

Belindro
Member

143 Posts

Posted - 2003/10/18 :  12:39:30  Show Profile Send Belindro a Private Message
Tjena!

Vet inte särskilt mycket om denna bas men har hört den en kort stund (ungefär 30 minuter). Det lät maffigt vill jag minnas men hur bra den egentligen är vet jag inte riktigt. Tyckte att den var rätt tjusig estetiskt sett i alla fall. Det är nog bara till att du lånar hem den (om det är praktiskt möjligt!) och bedömer själv.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.57 sekunder. Snitz Forums 2000