Återigen tack till er alla för era vänliga ord. Skall också försöka svara på de frågor ni ställt... *Jag har ingen bror... *Jag skriver dag-kväll min Detroit-tid... *Dominik - det ar lugnt ... *Apropå USA, visst finns det drag av "bigger is better" på denna sidan Atlanten men det finns samtidigt en mångfald som är otrolig. Det är dock de tunga märkena som får mest publicitet... *Har ej varit Rockford...ännu . Antar att denna stad ligger någonstans i Indiana om vi skall befinna oss 1 h öster om Chicago. Korrekt? * Nu när jag äntligen fått kläm på digitalkameran skall jag försöka fortsätta med bildreportage när tillfälle medges. Det är min ambition att fortsätta och göra en serie av "Hifi-stad..."-reportagen. Det finns mycket att hämta även i Detroit-området...
Välkommen Pesa. Kul med en moderator som är stationerad i den vilda western. Det kan förhoppningsvis ge ett lite bredare perspektiv på saker och ting. Det finns ju en hel del produkter som är stora där men som det sällan pratas om här i Sverige.