HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Subwoofer, XTZ 12 Remote, Svart, Nyskick
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vecc
Member

458 Posts

Posted - 2003/10/08 :  21:32:14  Show Profile  Visit vecc's Homepage Send vecc a Private Message
Säljer min XTZ 12:a för 2300 SEK, prutat och klart. Subben är inte ens inspelad. Skulle tippa på att den gått max 20 timmar. Detta är modellen med fjärrkontroll, vilket underlättar enormt när man vill ställa in den. Plus att man tack vare fjärren på ett smidigt sätt kan sänka ljudet på den från soffan.

Till film äger verkligen den här subben. Ni vet scenen ca 7 minuter in på Gladiator? När katapulterna avfyras? Jag kan meddela er att då fladdrar det i byxorna & grannarnas telefoner går varma till bostadsbolaget

Köpt på Fyndbörsen för ett par månader sedan. Kostar 3500. Min subb har fatboy-elementet i sig. Och 400W förstärkaren.

Säljes pga att jag måste ha pengar till mitt DIY projekt (Fostexbygge).

Mail: tm@ynot.se
Tel: 031-3222750

mvh,
Vecc

vecc
Member

458 Posts

Posted - 2003/10/10 :  18:16:13  Show Profile  Visit vecc's Homepage Send vecc a Private Message
Ok, nu skall ni få se en kille pruta!! Jag sänker priset till 2299, vad säger ni? ;)

-Vecc.

Edited by - vecc on 2003/10/12 19:15:52
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000