HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Electrocompaniet försteg?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2003/10/13 :  12:53:43  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
EC4.7 ska vara aningens slankare i återgivningen, inte lika "varm" som tidigare modeller. Har 4.7 men inte jämfört med äldre.

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2003/10/13 :  13:11:08  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Allt blev bättre med 4.7! (mot 4.5 alltså)

Artphotography
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2003/10/13 :  16:52:15  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Tja, titta på electros eget "forum" det råder ju delade meningar om det där i alla fall.
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2003/10/13 :  20:11:25  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Må så vara på deras forum, men i mitt system blev det ett markant lyft. Dock gäller det i kombination med nya kablar samtidigt. Kan givetvis vara en lyckosam kombination, men jag är dock av den övertygelsen (vilket inte behöver vara riktigt såklart) att elektroniken spelar större roll än kablarna.

Artphotography
Go to Top of Page

Kemppi
Member

524 Posts

Posted - 2003/10/13 :  23:30:37  Show Profile Send Kemppi a Private Message
Marcus: 4.7 är bal in och ut och givet obal in ut.

Kontakta tonkraft för info om återförsäljare

Du säger svetsa. Jag säger stabilt! Bor inte i fjollträsk.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000