HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Ny hemsida
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2002/08/29 :  11:54:34  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej,

för alla hifi-nyfikna hoppas vi vår nya hemsida kan bidra till intresse för en del nya och riktigt spännade hifi produkter. Hör gärna av er om ni har frågor eller önskar provlyssna.

Gå till www.klubben.net

mvh, robban
klubben.net




Less is Mor

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2002/08/29 :  14:41:17  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Bravo. Rent, snyggt

-------------------------------------------------------------------
När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger
Go to Top of Page

Totem
Member

223 Posts

Posted - 2002/08/29 :  15:58:48  Show Profile Send Totem a Private Message
Håller med, jättesnyggt! Klart bättre än förut.
Och nu med ASL-stärkarna också. 16 å nie för 1001:an var inte så blodigt heller. Var i Stockholm kan man provlyssna?

/T

Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2002/08/29 :  21:37:13  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej,

Trevligt att ni gillar siten. I Stockholm kan man provlyssna produkterna i Sundyberg eller på Kungsholmen. Maila oss så bokar vi in en tid. För er som inte bor i Stockholmsområdet kommer våra produkter även finnas i hifi butiker framöver och vi kommer fortlöpande upplysa vilka de är på siten.

PS. För de av er som längtar efter att höra något riktigt intressant, kan jag rekommendera att ni tittar närmare på Dynavectors Superstereo. Den är inget mindre än en sensation. Boka tid för provlyssning.

mvh, robban
klubben.net





Less is Mor
Go to Top of Page

Soulman
Member

441 Posts

Posted - 2002/08/30 :  11:51:08  Show Profile Send Soulman a Private Message
Ett litet tips bara... Om ni lägger in target="body" i "a href"-taggen i menyn så kommer menyn och "handla via nätet" delarna att ligga kvar om man väljer något i menyn. Dvs man slipper trycka "back" på läsaren så fort man vill se något mer på siten... Annars är den trevlig.

Mvh
/Stefan


-- Life sucks, then you die -
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2002/08/30 :  15:34:49  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej Soulman,

tack för ditt tips. Vi är medvetna om detta och anledningen till att target taggen inte finns med även för menyn är att i det specifika programmet vi använt (Netobjects) accepterar inte menyn extra taggar när man arbetar med frames. Vi skall dock lösa detta under helgen.

mvh, robban
klubben.net

Less is Mor
Go to Top of Page

Soulman
Member

441 Posts

Posted - 2002/08/30 :  16:05:14  Show Profile Send Soulman a Private Message
Men det är ju "bara" att öppna html-sidan i Notepad eller någon annan editor och skriva (tillägg i röd text) typ: <A href="./aterforsaljare.htm" onMouseOver="F_roll('NavigationButton6',1)" onMouseOut="F_roll('NavigationButton6',0)" target="body">

Tror jag iaf...

En hel del intressanta produkter hade ni oxå såg jag när jag kikade närmare.

/Stefan


-- Life sucks, then you die -
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2002/08/30 :  16:18:12  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej Soulman,

i princip har du rätt, problemet här är bara att programmet - Fusion - skapar en projektfil som jag måste hålla mig till. Om jag editerar manuellt i koden kan jag inte återgå till projektfilen. Därför måste jag göra ändringen i programmet och inte i HTML filen om du förstår vad jag menar. Hade jag tex. valt Dreamveawer kunde jag gjort som du beskriver.

Kul att du gillar våra produkter. Vår melodi är att erbjuda marknaden intressanta hifi produkter till humana priser. Vi bryr oss inte om alla "kända" märken, eftersom du redan kan köpa dessa i butikerna. Det finns så mycket annat som är otroligt spännade och välljudande till bra pris. Hör gärna av dig om du önskar ytterligare information om några av produkterna.


mvh, robban
klubben.net

Less is Mor
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2002/09/05 :  15:38:06  Show Profile Send Neodynium a Private Message
Snygg sida och många spännande produkter! Lycka till..=) Hade varit kul att lyssna på rörstegen.. dock bor jag i Halmstad.




Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000