HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vi kan... vi vill... och ställer gärna upp.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

lasselite
Semesterfirare

138 Posts

Posted - 2003/10/07 :  22:22:27  Show Profile Send lasselite a Private Message
Har läst i trådarna under de senaste dagarnas turbulens att det är många med mig som är villiga att ställa upp och göra HiFiForum till den bästa mötesplatsen som finns på nätet för oss hifinördar. Det kanske inte blir aktuellt idag eller i morgon, men tråden finns ju kvar om nya krafter skulle behövas.

Själv läser jag till journalist och har väl en viss begåvning i att redigera texter. Jag kan lite asp och en del annat smått och gott som underlättar publicering på nätet.

Jag tar mig gärna an att vara redaktör/bollplank för reportage och artiklar som publiceras på HiFiForum.

Bänkt

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/10/07 :  22:34:30  Show Profile Send Aton a Private Message
Fint initiativ. Det är den inställningen hos många medlemmar som gör att Hifi-forum kommer att finnas kvar länge till, oavsett hur många moderatorer som tröttnar på arbetsbördan. Med tusentals medlemmar finns det resurser Ingen är oersättlig.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000