il cattivo
Member
50 Posts |
Posted - 2003/10/05 : 11:06:11
|
Jag har ett par högtalarstativ över som bara står och samlar damm så jag tänkte försöka byta bort dom mot något annat roligt. Det kan vara vad som helst (nästan), t.ex. cd-skivor, dvdfilmer, hifirack, eller kablage av något slag. Även hårdvara är av intresse t.ex tuner, cd, ld eller förslag. Har ni något som ni värdesätter mer kan jag ev. lägga till pengar om det är något jag är intresserad av, så det är bara att komma med förslag. Har ni inget bytesförslag går det bra att lägga ett bud.
Stativen är 660mm höga, svetsade av fyrkantsprofiler (30x30mm) och stålplåt (5mm). Bottenplattan är spikesförsedd och har måtten 350x300mm. Den översta plattan är 330x200mm och har påklistarade gummikuddar för att högtalaren inte skall ta skada och repas. Topp- och bottenplatta kan göras mindre med hjälp av en vinkelslip eftersom avståndet mellan fyrkantsprofilerna är 140x205mm. De är svartlackerade men har lite skavanker så en lackering bör göras få att få dem i toppskick. De väger 15 kg/st så de skickas INTE utan finns att hämta i Perstorp, Skåne.
Ursäkta den något dåliga bilden men det var den enda jag hade. http://www.dvdforum.nu/galleri/showoneimage.asp?img=006371MIZIPQZSBVVFXS6ITWRDKSSD.jpg |
/Magnus |
Edited by - il cattivo on 2003/10/05 11:10:41 |
|