HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 OT: Är det rätt att låsa trådar?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

HanssoN
Member

226 Posts

Posted - 2003/10/02 :  17:02:22  Show Profile Send HanssoN a Private Message
Vad tycker ni egentligen om låsande av trådar?
Jag tycker att låsande av en tråd är diktatorfasoner så länge den rör sig om HiFi, men om man inte håller sig till ämnet är det väl förståeligt.

Jag gissar att det första som kommer att hända är att en admin går in och låser tråden för att undvika en hetsig debatt med sedvanlig smutskastning...

HanssoN
Member

226 Posts

Posted - 2003/10/02 :  17:44:50  Show Profile Send HanssoN a Private Message
Ingen har svarat ännu... kanske dags att ta bort tråden? Jag tycker att man borde införa ett OT-forum i stil med Head-Fi:s "Take it Outside". Dessa trådar skräpar bara ner i HiFi-avdelningen, men de är ändå intressanta.
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/10/02 :  19:08:45  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Hejsan,

Vi hade en OT-sektion förrut. Det blev ett extra arbete vi gärna såg oss slippa.

Din gissning blev fel - DU gick in och BAD om att tråden får bli låst (eller iaf ta bort).

Hoppas det är OK med dig, men jag sätter nog ett på denna...

Du når mig via PM om du tycker jag är diktatorisk!

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000