HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Förvaringsmöbel för CD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ulfja
Starting Member

10 Posts

Posted - 2003/09/30 :  20:04:41  Show Profile Send ulfja a Private Message
Såg tidigare ett ämne angående cd-förvaring. Var tvungen att ordna en digital kamera så jag kunde visa min förvaringsmöbel. Den är designad av min sambo och specialbeställd hos en möbelsnickare. Den rymmer ca 550 stycket CD-skivor samt ett antal DVD/videofilmer. Här är i alla fall bilderna på möbeln.



Vi blev nöjda

Edited by - ulfja on 2003/09/30 20:10:34

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2003/09/30 :  20:26:00  Show Profile Send Timbre a Private Message


Mycket elegant! Kan tänka mig att förvaringskostnaden per CD ändå blir rätt hög om du inte kan klämma in ett antal hundra extra CD-askar i det undre skåpet...

Hur är det nu man säger... Trehundra CD är en möbleringsdetalj, tretusen ett förvaringsproblem...



Go to Top of Page

ulfja
Starting Member

10 Posts

Posted - 2003/09/30 :  20:36:02  Show Profile Send ulfja a Private Message
Timbre,
Tack för komplimangen av skåpet. Det undre skåpet går att inreda med en mellanvägg för cd, typ den IKEA har till sin bokhylla billy och då får vi plats med sex ytterligare rader av skivor. Men talar vi om tretusen cd-skivor så blir ett problem.

// Ulf
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000