Author |
Topic |
vecc
Member
458 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 01:14:06
|
absolut. Sorry ifall jag förolämpat någon, det var inte min mening! |
|
|
Thomas A
Member
189 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 01:24:12
|
Vecc,
svar på fråga 1. Jag hade högt IQ i mitt senaste test, så helt dum i huvudet är jag inte. Skoj är det att A skriver igen, så menar allvar med det jag sa. svar på fråga 2. Jag förstår utmärkt även om det tog några år att tolkA*. Du vet kanske inget om A's och mina bAtaljer på HMs tid, bla ang. F/E test. Att du inte uppskattar humorn i, eller förstår hans sätt att skriva har inget med mig eller min signatur att göra.
T |
"Kunskap är värdelös om den inte kan förmedlas" |
|
|
vecc
Member
458 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 01:42:37
|
Thomas, ok! Nu kommer jag i fortsättningen skriva så som jag tycker är kul. Att folk inte kommer kunna läsa det skiter jag i. Jag tycker det är kul att skriva som följer: e***11**er h*u***r? K*lr*t A*ll4 F4tt*r ändå? J*gåter*ommer*`ti|| d|n 51gn47uR: "Kunskap är värdelös om den inte kan förmedlas" |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 07:20:32
|
n*I E L*A F*Ö*R G*O*A |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
Thomas A
Member
189 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 07:54:26
|
Vecc,
vad är problemet med min signatur?
T |
"Kunskap är värdelös om den inte kan förmedlas" |
|
|
peranders
Member
2456 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 09:24:27
|
LIte urvattnad tråd..... |
/Per-Anders eller P-A |
|
|
mr. Triatic
Member
1476 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 10:16:15
|
att: vecc! skärpning! slikt språk passar INTE i detta forum! |
Livet är för kort för mono |
|
|
mag
dom kallar oss mods
1587 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 11:45:36
|
quote: Skojar du eller är du bara dum i huvet? Hur kan du ha den signaturen & samtidigt tycka att Automongo gör rätt? Om du läser vad jag skrivit om honom, så kommer du förstå att HANS KUNSKAP INTE FÖRMEDLAS, EFTERSOM IDIOTEN ENVISAS MED ATT SKRIVA SOM EN 3-åring med bromsspår i byxan. FYFAN säger jag :((
Snacka om bortgjord
edit: quote: Nu kommer jag i fortsättningen skriva så som jag tycker är kul.
så länge vi slipper sånt som ovan så får du skriva hur du vill, om någon läser det är dock en helt annan sak.
|
//Magnus
Born to lose -Live to win Foto: www.geocities.com/fatalpath |
Edited by - mag on 2003/09/18 11:49:44 |
|
|
Ionizer
Member
304 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 11:50:55
|
Törs man skriva i denhär tråden eller kommer nån att kasta bajs på mig oxå då?
Om slutsteget..
Att montera transistorerna sådär tätt på en liten vinkel mitt på flänsen är väl knappast optimalt? vad jag menar är att om man designade om kortet så att trissorna sitter glesare och monterade dom direkt på flänsen kanske man kunde klara sig med mindre och billigare fläns, kylning är ofta en stor del av budgeten vid DIY-slutstegsbygge.. Volymratten skull jag gömma på baksidan eller insidan, och ev använda separata för varje kanal så man kan kompensera för ev skillnader i gain. Så då är frågan, vad ska man göra med froten? Kanske en snygg powerswitch och några dioder
vecc, att använda sandlådespråk för att klaga på nån annans sandlådespråk.. hmm
A* Keep up the good work |
Gräset är alltid grönare på den grönare sidan... |
|
|
UrSv
Member
2786 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 12:02:05
|
Ionizer: Säkert hade det varit mycket bättre att montera dem annorlunda men eftersom detta är en byggsats så måste de ju leverera nåt som är så lättmonterat och användbart som möjligt. Man kan ju nu montera hela modulen och testa den färdigt innan man sätter fast den i lådan. |
|
|
epkpeng
400.000-klubben
4228 Posts |
Posted - 2003/09/18 : 14:27:14
|
Vecc: Det verkar nu som att det lugnat ner sig i denna tråden och att känslorna svalnat litet.
För framtiden kan jag bara ge lite rekommendationer till dig. Dessa rekommendationer handlar om att INTE fråga om nån är dum i huvet, inte smutskasta folksskrivsätt (även om vissas skristil är A*nnorlunda).
En annan viktig aspekt att komma ihåg, är att världen inte stannar bara för att man missar svara på ett inlägg, PM eller liknande. Man MÅSTE inte få ut sin åsikt, och det är absolut inte nödvändigt att alla tycker som en själv, eller ens förstår vad "jag själv tycker". Men visst är det kul att diskutera...
Men som sagt, det verkar lugnt nu, och jag hoppas att tråden fortsätter med konstruktiv kritik ang "A*'s värsta förstärkare".
mvh // Pär
|
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/09/24 : 15:53:24
|
Hej!
Vet någon om det är stor skillnad mellan: transistorer direkt på kylfläns resp på platta( ex av Cu) mot kylfläns?
Vet någon om det finns stora kylflänsar i Cu?? A* har redan feta fronplattor uti d:o, så -!!
(A* tyckte att: "Automongo/IDIOTEN ENVISAS MED ATT SKRIVA SOM EN 3-åring med bromsspår i byxan. FYFAN säger jag :(("
-var riktigt kul och upplivande -!! Tack för översättning samt uppskattning -!!
Man kan till tom gå ännu djupare, om vi ex tittar på följande skrivnA*: "Jo då är det ju A*ningens nära inpå!! Man kan dissa stärkaren hur mkt somhelst unta o sårA*!" -så visar A* i "A*ningens" på att såå nära (för nära) är ett fel som (elliterate) A* skulle kunnat göra! -så visar A* i "sårA*" på att det är A* som såras, mao: såra A* -så visar "unta" (utan), på A*fasi**!
* A som i coola Audiomaniker ! * A som i bittra Autosataniker ! ** här visar A* i "fA*asi" på att den som kan ha afasi kan varA****! *** här visar A* i "varA*" på att den som kan ha asafi kan varA****!)
Mvh A* |
|
|
Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!
6152 Posts |
Posted - 2003/09/24 : 16:38:54
|
WHAHAHHAHAHAHAH
med en stor nypa |
Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet. |
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/09/24 : 21:09:10
|
Hej NN !
WHA*HA*HHA*HA*HA*HA*H !!!
Mvh A* |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2003/09/24 : 23:45:49
|
Det finns något a*bsurt i det här som tilltalar mig! |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
|
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2003/09/25 : 00:33:05
|
Nä, det är PL519. 24 stycken. |
MVH Bernt Mitt system
|
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/09/25 : 01:17:59
|
Hej BJ!
JuggeRör!? Vet inget om dessa, bra A*ntas! Mkt snyggt samt coolt rörbygge! Klart imponerad !
Mvh A* |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
|
Topic |
|