HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Produktvisning i stockholm
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hsivp
Gissa vad min förkortning betyder!

623 Posts

Posted - 2003/09/15 :  11:07:32  Show Profile  Visit hsivp's Homepage Send hsivp a Private Message
Glöm inte att det är produktvisning 27-28 september(karta finns längst ner).
Adress: Jungfrugatan 57 på Östermalm. Närmaste T bana är Stadion.



Karta.




http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=18314

Edited by - hsivp on 2003/09/26 10:36:31

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/09/24 :  21:49:06  Show Profile Send Aton a Private Message
Varför händer nästan allt trevligt på ostkusten
Go to Top of Page

hsivp
Gissa vad min förkortning betyder!

623 Posts

Posted - 2003/09/24 :  22:17:13  Show Profile  Visit hsivp's Homepage Send hsivp a Private Message
Ta tåget då? =)
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2003/09/25 :  08:25:46  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

För att trösta lite så kommer det en massa bilder sen ev på forumet.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

patrikpolly
Numera pwrdesign

244 Posts

Posted - 2003/09/25 :  10:41:40  Show Profile Send patrikpolly a Private Message
Jo det hoppas vi :o)
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2003/09/27 :  10:53:46  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message


För dom som är lite nyfikna på evenemanget så besökte jag det igår och tog då bla lite bilder också:
http://www.component.se/?page=artikel-tapto03.htm

Mer bilder och intryck kommer senare ikväll som först. Hoppas man träffar en del av er där också.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2003/09/27 :  11:01:08  Show Profile Send Neodynium a Private Message
Tack för bilderna..


Go to Top of Page

hifidreamer
Member

197 Posts

Posted - 2003/09/27 :  12:39:55  Show Profile Send hifidreamer a Private Message
Tjenare!

Jag räknar med att besöka produktvisningen idag. Det ska bli intressant.
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/09/27 :  13:06:32  Show Profile Send Cyber a Private Message
´Jag tänkte oxå göra ett besök idag
Go to Top of Page

Texianen
Member

286 Posts

Posted - 2003/09/27 :  19:25:31  Show Profile Send Texianen a Private Message
Tack för en en stört skön eftermiddag med ljud =) En till snart igen? Synd att jag missade rör/horn kombon :/ Och Robban har ett pm att läsa i sin låda...

Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2003/09/28 :  00:00:48  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

För dom som inte hann idag så är det även öppet imorgon mellan kl 11 och 18. Mycket trevliga besökare och det har varit en lång dag men samtidigt väldigt trevlig. Kom själv hem precis och suttit och testat och spelat tills dess. =)


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/09/28 :  01:03:26  Show Profile Send Cyber a Private Message
Tack så mycket ...knoppen, hsivp, robban och patrikpolly... för en mycket trevlig och väljudande eftermiddag och kväll ...vi tyckte det var otroligt kul ..

MVH Cybervoice, Cybergirl och Hifidreamer

Edited by - Cyber on 2003/09/28 21:27:06
Go to Top of Page

LaZyWorM
Member

668 Posts

Posted - 2003/09/28 :  20:09:03  Show Profile Send LaZyWorM a Private Message
Tack för 2 otroligt trevliga dagar.

Jag kommer aldrig glömma det röda vinet med lite smak av jord (på ett positivt sätt såklart) tillsammans med ett par otroligt väljudande Acapella Violon i ett nedsläckt rum.

/Jonas

Go to Top of Page

hsivp
Gissa vad min förkortning betyder!

623 Posts

Posted - 2003/09/28 :  21:47:48  Show Profile  Visit hsivp's Homepage Send hsivp a Private Message
Hej Alla ni som kom på våran lilla produkvisning, otroligt roligt och trevligt att träffa alla.
Tack ska ni ha =).
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2003/09/28 :  23:26:23  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

Nu finns även en del av bilderna från fredagen upp på http://www.component.se/?page=artikel-tapto03.htm som utlovat. Dock nästan en dag senare då reportaget om Heathrow mässan tog lite mer tid än vad som väntat.

Åter igen ett tack till klubben.net, Budha Audio, Audio Audicia och HiEnd of Sweden för en trevlig tillställning.


Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2003/09/29 :  00:41:02  Show Profile Send Manga X a Private Message
Jag vill bara tacka för en trevlig "tillställning".
Informativt, trevligt och avslappnat!!!

Hoppas på flera sådana visningar!


Vänligen Magnus Eriksson
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/09/29 :  02:02:03  Show Profile Send Cyber a Private Message
Tober. Trevlig bildlänk
Go to Top of Page

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2003/09/29 :  12:35:36  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
Hej,

tack till alla som kom och lyssnade. Alltid lika trevligt att träffa nya - och bekanta, glada och hifi-intresserade människor.

Hör gärna av er om ytterligare information, lyssningsmöjligheter, pris etc. angående produkterna.

mvh, robban / www.klubben.net

  Ansvarar för distribution och försäljning av HIFI produkter via,
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2003/09/29 :  18:53:11  Show Profile Send 10 a Private Message
Jag stämmer in i tackkören och avslöjar för er som inte kunde komma att det spelades musik i båda rummen! Själv blev jag klart sugen på att höra Audacias digitalsteg under lite mer kontrollerade former. Verkar lovande!

Åter igen, tack för en toppentillställning till robban, Knoppen, hsivp och PatrikPolly!
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2003/09/29 :  21:49:16  Show Profile Send Micke Y a Private Message
En av de bästa sakerna med denna visning var viljan från båda rummen att spela medhavd musik och testa olika källor och förstärkare enligt publikens önskemål. Det var verkligen trevlig stämning tack vare den positiva attityd som båda visade.
Det var verkligen tydligt och kul att höra vilken skillnad olika slutsteg gör när man kan byta fritt mellan 12-200W/ parallell/single end etc etc.

Fler bolag är välkomna att följa detta exempel.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000