HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Anna Lindh är död
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Björn N
Fd. Speakerpro

731 Posts

Posted - 2003/09/11 :  14:46:05  Show Profile Send Björn N a Private Message
Sverige har förlorat en av sina bästa politiker.

Jag tycker vi håller en tyst minut för henne ikväll. Vid 21.00 ?

Optimist. punkt slut.

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2003/09/12 :  16:53:58  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message
Hej alla!
Jag ville bara delge er ett mejl som kom igår från Mårten Designs distributör i Turkiet angående mordet på Anna Lind. Iraz Aytac är något så ovanligt som en ung kvinnlig distributör/importör, dessutom mycket kunnig och kompetent, i det mansdominerade hi-end branschen. Och det i Turkiet som enligt våra (åtminstone mina) fördomar i sig är extremt mansdominerat.

Hälsningar

Jörgen Olofsson
Marknadsansvarig
Mårten Design





Dear,



We are in deep sorrow to hear the loss of your foreign minister .

We sincerely are very sorry and hope the attacker is found to be arrested.

We offer our condolences to you.

May you and Sweedish people recover soon of this deeply tragic death.



Regards,



Iraz AYTAC


Extreme Audio

Tel: +90 216 5743877

Fax:+90 2165743846

www.extreme-audio.com





Go to Top of Page

vecc
Member

458 Posts

Posted - 2003/09/12 :  16:58:58  Show Profile  Visit vecc's Homepage Send vecc a Private Message
Med all respekt för Anna, men det här blir bara fånigt. Det finns redan en officiell tråd för det här. Jag är lika ledsen som alla andra för det som hänt, men jag får det instoppat i örona var jag än befinner mig! Använd sökfunktionen :/
Go to Top of Page

Bland
Member

672 Posts

Posted - 2003/09/12 :  17:09:21  Show Profile Send Bland a Private Message
Vecc???????Stäng då dina öron
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/09/12 :  17:11:31  Show Profile Send ekman a Private Message
det är tyvärr mkt svårt att blunda med öronen =)
Go to Top of Page

vecc
Member

458 Posts

Posted - 2003/09/12 :  17:21:21  Show Profile  Visit vecc's Homepage Send vecc a Private Message
Låt mig säga såhär. Jag ångrar att jag var så snabb med att säga: Använd sökfunktionen. För det har ju 99% av forumets medlemmar problem med ändå, även jag. Så det ber jag om ursäkt för. Men jag tänker inte be om ursäkt för nåt annat.

Som jag sa, JAG ÄR OCKSÅ EXTREMT LEDSEN ÖVER DET SOM HÄNT, MEN JAG SKULLE VILJA HA PEACE NÅNSTANS. Varför då inte på ett forum som absolut INTE handlar om politik. T.om "Övrigt" kategorin är borttagen härifrån. Allra helst när det redan FINNS en tråd med över 100 svar i redan.

Det finns även tråd/ar som blivit stängda som tagit upp det här.....

- Vecc
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/09/12 :  17:41:38  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Ja, den officiella tråden blev låst då det ofint nog började babblas politik i den.

Nu låser vi även denna tråd då livet annars blir så jobbigt för en del medlemmar.

Hifi är livet.

Om man är i livet.

adm.

,

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000