HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Fick tillbaka det gamla utseendet!!!!!!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

yoko
Member

420 Posts

Posted - 2003/09/10 :  12:47:28  Show Profile Send yoko a Private Message
Det gamla eller snarare fd. nya utseendet var finfint, men svåranvänt och svåröverskådligt, jag skulle nog vela ha kvar stilen och den extra informationen som ni hade lagt till...
Go to Top of Page

audiogear
Member

329 Posts

Posted - 2003/09/10 :  12:53:04  Show Profile Send audiogear a Private Message
Jag höll på att bryta ihop när jag såg den "nya" layouten. Hoppas vi slipper den i framtiden. Den här fungerar superbt så varför ändra?
Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2003/09/10 :  17:37:12  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Jag provade alla de nya färgerna, men det var ingen som jag tyckte var specielt vilsam för ögonen. Och storleken på typsnittet var inte heller så bra. Ett annat problem jag fick var att skärmbilden blev för bred för min bärbara 1024x768, så jag fick skrolla fram och tillbaka hela tiden.

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2003/09/10 :  17:54:12  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Okej, jag tror vi tömt ämnet...

Förändringar kommer under hösten vintern men inte så stora åt gången och i lugnare takt... Lite spännande skall det ju vara att logga in på Hififorum.nu varje dag....

Jag låser tråden nu då jag ser ämnet som avhandlat och klart.
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000