Jag använda samma kontakter till min kabel (rg62).... Måste säga att de där kontakterna inte är lödvänliga (om man ska använda ytterhöljet på kontakten ivf)...De är nog endast avsedda för att klämmas fast vad jag förstod (för sent). Jag löste det genom att löda i en ring på bakkanten...på så vis fick jag på höljet också. Bra lät de sen ivf...bättre än taralabs prism 500i, och i klass med den Van Den Hul D102 MkIII med bulletplugs jag kör med. Van Den Hul-kabeln låter dock _lite_ annorlunda... lite mer detaljerat, men samtidigt lite skarpare.... Inga större skillnader dock. Tara labs-kabeln (för 500kr) kunde känna sig slagen ivf...
AndersP: kameran är en olympus camedia 5050, det blir väldigt fina närbilder med den om man använder stativ :)
Saim: japp det stämmer, därför skippade jag det mesta förutom det nödvändigaste, sen kan man inte ha 9mm tjock kabel med orginal hölje på. Har oxå en version där jag lödde i ringen på baksidan o då kunde jag använda den stora delen av ytterhöljet. Men jag gillar det mer utan höljet, den förhindrar ju kontakten från att utvidga sig vilket gör den väldigt svår att plugga in i vissa apparater