Är det någon mer en jag som gillar motorljud? I så fall kolla in http://www.home.zonnet.nl/patver/test/Brm16/brm_v16.htm Och ladda hem mp3 filen. Jag kan bara säga jösses va fränt 1.5liters V16 på 600hk. Låter kanon på stereon. Nick Mason trummis i Pink Floyd har skrivit en bok om gamla racerbilar "In to the red" den har tillhörande cd skiva med motorljuden från bilarna. Det är därifrån det här kommer. Jag säger bara STÅ PÄLS!!! Bilen ifråga är en BRM V16 från 1953 (som är Nick`s bil) Nick är en racer fanatiker och samlar på racer bilar. Inte nog med att de skriver bra musik han spelar in racerbilsljud också. Kan det bli bättre?
//dole\\ "Det mesta är musik det är bara vårt sätt att se på det som skiljer"
quote: Är det någon mer en jag som gillar motorljud? I så fall kolla in http://www.home.zonnet.nl/patver/test/Brm16/brm_v16.htm Och ladda hem mp3 filen. Jag kan bara säga jösses va fränt 1.5liters V16 på 600hk. Låter kanon på stereon. Nick Mason trummis i Pink Floyd har skrivit en bok om gamla racerbilar "In to the red" den har tillhörande cd skiva med motorljuden från bilarna. Det är därifrån det här kommer. Jag säger bara STÅ PÄLS!!! Bilen ifråga är en BRM V16 från 1953 (som är Nick`s bil) Nick är en racer fanatiker och samlar på racer bilar. Inte nog med att de skriver bra musik han spelar in racerbilsljud också. Kan det bli bättre?
Jag tog mig en snabb lyssning via lurar. SKA BRÄNNAS !!
quote: Är det någon mer en jag som gillar motorljud? I så fall kolla in http://www.home.zonnet.nl/patver/test/Brm16/brm_v16.htm Och ladda hem mp3 filen. Jag kan bara säga jösses va fränt 1.5liters V16 på 600hk. Låter kanon på stereon. Nick Mason trummis i Pink Floyd har skrivit en bok om gamla racerbilar "In to the red" den har tillhörande cd skiva med motorljuden från bilarna. Det är därifrån det här kommer. Jag säger bara STÅ PÄLS!!! Bilen ifråga är en BRM V16 från 1953 (som är Nick`s bil) Nick är en racer fanatiker och samlar på racer bilar. Inte nog med att de skriver bra musik han spelar in racerbilsljud också. Kan det bli bättre?
Jag tog mig en snabb lyssning via lurar. SKA BRÄNNAS !!
Ha det bäst Johan
Spela hööööögt!!! i bilen och försök att kör lugnt sen]
Oj då !!! Vilken ljudupplevelse ... Jag beställde en DVD för ett tag sen med motorljud från gamla Ferrari bilar. Tyvärr har jag inte fått DVD:n ännu och med tanke på att jag gjorde beställningen för ett halvår sedan så kommer den nog inte heller ... Man får väl nöja sig med BRM:s V16 motor så länge ...
Hehe vart inte så impad, det kan nog bero på att jag lyssnar på datorns medföljande högtalare, som är lika stora som mina händer. Harman/Kardon 206 heter dom :P...följde med dellen...hehe grymt ljud...lr inte...Får nog bränna ner och lira på stereon :)..
Jag har för mig att Pioneer hade en cd som man fick med på köpet, i den så fanns det motorljud från F1 bilar....det var grejer det, undrar var man få tag på den nu???